    Date: Fri, 19 Aug 2005 23:37:44 +0200
    From: Rafał Krupiński <r...@m...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność kartą - wygoda czy udręka?

    on Fri, 19 Aug 2005 23:27:14 +0200 Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Jeszcze inna historia, na samym poczatku uzytkowania karty SAMA wlaczyla
    > mi sie gwarancja splaty kredytu. Oczywiscie w umowie o karte tego nie
    > chcialem. Niby sa to tam jakies grosze od kazdego zakupu ale jednak.
    > Czym predzej to wylaczylem, jednakze nie zmienia to faktu, ze opcja ta
    > aktywowala sie sama. Teraz mam problemy zeby ta karta placic. Polecam
    > sie zastanowic nad wzieciem tej karty. Ja rozwazam wlasnie przeniesienie
    > sie gdzies indziej.

    Ty poprostu jakiś pechowy jesteś, przeniesienie do innego banku nic ci nie
    pomoże.

    Sam mam KK multi i raz tylko miałem problem - kasjer bez najmniejszego
    zdziwienia przeciągnął jeszcze 2x i poszło. Moim zdaniem częściej są wadliwe
    czytniki (np. zużyte) a dopiero potem kwestia paska magnetycznego.

    Regards, Rufio
    --
    010 > XMMS now playing PGP: 0xC40BD066
    001 > KMFDM RADIO S/N: 0x00000014