  • 1. Data: 2005-08-19 08:48:05
    Temat: Ile rachunków internetowych?
    Od: "Stephansson na TPI" <s...@w...pl>

    Czy ktoś wie gdzie można znaleźć najbardziej aktualne zestawienia ile w
    danym banku (w Polsce) jest otwartych rachunków internetowych? Najchętniej
    jakby było to w postaci rankingu i jeszcze z podziałem na rachunki klientów
    indywidualnych i firmowych, a jeszcze najchętniej jakby była też podana
    odpowiednia liczba wszystkich (nie tylko internetowych) kont w danym banku,
    a jeszcze najbardziej najchętniej jakby były też dane BOŚa. Wiem, że
    wymagania mam duże ale wierzę też w siłę internetu.

    Dzięki i pozdrowienia, S.

  • 2. Data: 2005-08-19 17:54:21
    Temat: Re: Ile rachunków internetowych?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    "Stephansson na TPI" <s...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    > a jeszcze najbardziej najchętniej jakby były też dane BOŚa. Wiem, że
    > wymagania mam duże ale wierzę też w siłę internetu.

    http://www.bankier.pl/raport/

    lub Rzeczpospolita, ale tam liczba rachunkow wynosi cos kolo 4 mln ;)

  • 3. Data: 2005-08-19 22:54:22
    Od: "Stephansson na TPI" <s...@w...pl>

    > http://www.bankier.pl/raport/

    Bardzo dziękuję, to jest dokładnie to o co mi chodziło, gdybyś jeszcze mógł
    tylko podać na kiedy datowane są te dane.

    Pozdrowienia, S.