  • 11. Data: 2005-05-04 16:54:21
    Temat: [OT] Piwo [was]: Płatność kartą w Kauflandzie
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-04 18:47- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Glenn,
    wyłuszczający(a) się następująco:

    > Jak w Kauflandzie, to to może nie być Heineken :-) A tak w ogóle to Żywiec
    > rulez :-)

    A jakaż to różnica: jedno i drugie pasteryzowane siki. Polecam piwo Żywe
    z browaru Amber, albo cokolwiek niepasteryzowanego z Ciechanowa (mój
    typ: Farskie), ostatecznie coś z Lwówka Śląskiego (żebyś miałą niedaleko)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 12. Data: 2005-05-04 16:59:55
    Temat: Re: [OT] Piwo [was]: Płatność kartą w Kauflandzie
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > Ciechanowa (mój
    > typ: Farskie), ostatecznie coś z Lwówka Śląskiego (żebyś miałą

    "Dłuuugi" weekend siem skończył ;-) więc nawet do Lwówka jest za daleko. Ale
    co do meritum zgoda - chociaż ja obstawiam na pierwszym miejscu piwko
    szczyrzyckie (świeże, a nie tę podróbkę p.t. Frater z Kielc). A Żywiec nawet
    pasteryzowany dobry jest :-) Mniam! I nie ważne jak opłacony - kartą czy
    gotówką :-)

  • 13. Data: 2005-05-04 17:51:08
    Temat: Re: Płatność kartą w Kauflandzie a "Ojczyzna polszczyzna"
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 May 2005 17:25:36 +0200, "-=:RZUWIG:=-" <r...@S...pl>
    wklepał(-a):

    >Jak ja to lubię... :-/ Chciałem zapytać czy w innych miastach zostało to
    >wprowadzone równo z Poznaniem czy może jest nadal po staremu? Ale jak widać
    >lubisz łapać kogoś za słówka i rozwijac watek w zupełnie innym kierunku...
    >:-)

    Na razie to napisałeś to w ten sposób, że dalej nie wiadomo czy można w tym
    Poznaniu płacić kartą czy nie.

    P.S.
    Proszę poprawnie skonfigurować swój czytnik news:
    http://www.icpnet.pl/~lutomski/oeconfig/oeconfig.htm

  • 14. Data: 2005-05-04 19:54:12
    Temat: Re: Płatność kartą w Kauflandzie
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Wojciech Malinowski napisał(a):

    > ROTFL Wczoraj w telewizji "Misia" puszczali i od razu mi się skojarzyło
    > jak syn chciał pomachać na lotnisku mamie na pożegnanie i poszedł na
    > taras widokowy - a tam: "Przepraszamy. Taras widokowy nieczynny.
    > Najbliższy czynny taras widokowy dla odprowadzających we Wrocławiu" :)

    No ale na szczęście nie odsyłają do żadnego konkretnego bankomatu, tak
    że jest to pewien postęp ;-). Zresztą być może mieli w planach jakiś
    bankomat tyle, że cosik się nie dogadali z żadnym bankiem ;-).

    Przemek

  • 15. Data: 2005-05-04 21:02:02
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Jak w Kauflandzie, to to może nie być Heineken :-) A tak w ogóle to Żywiec
    > rulez :-)

    Heineken jest gut. Kiedys wszystkie browary w Holandii robily piwo na
    wodzie z kanalow. Teraz juz tylko Heineken. ;-)

    Bartol

  • 16. Data: 2005-05-06 21:20:51
    Od: d2 <d...@e...le>

    Ja w zezłym roku bedac na wakacjach na mazurach u rodzinki zachodze z
    zona do kauflanda - 1 raz w zyciu i tak snujemy sie po sklepie. w koncu
    troche do koszyka zapakowalismy no bo w sumie towary byly tansze niz w
    miejscowosci gdzie mieszkamy. podjezdzamy do kasy - kasjerka wybija na
    wyswietlaczu 100 kilka pln a ja jej daje karte no i zonk kart nie
    przyjmuja - w sumie nie zwrocilem uwagi na naklejki na drzwiach bo
    bylem przekonany ze w takim "duzym" sklepie to pewnie honoruja. i trzeba
    bylo zostawic koszyk przy kasie i kopsnac sie do centrum w poszukiwaniu
    bankomatu i wrocic po zakupy. i jeszcze w dodatku jako nagminny
    sklerotyk wyplacilem za malo :)) i trzeba bylo pare rzeczy odlozyc na
    polke:)
    od tej pory zawsze sprawdzam co jest na naklejony na drzwiach
    wejsciowych, zeby sobie wstydu zaoszczedzic.
    [d2].

  • 17. Data: 2005-05-07 16:12:59
    Od: "-=:RZUWIG:=-" <r...@S...pl>

    > Na razie to napisałeś to w ten sposób, że dalej nie wiadomo czy można w
    tym
    > Poznaniu płacić kartą czy nie.

    "Jak w temacie - MOZLIWE od piątku !!!
    Bynajmniej w Poznaniu, nie wiem jak jest w innych miastach...
    Na ich stronie zero informacji... :-/ "

    Czy to jest mało logicznie napisane? Jak widać niektórzy mają problemy z
    czytaniem i zwracają uwagę na jakieś szczególiki w sformułowaniu zdania
    zamiast odpowiadać na treść wątku...

    --
    RZUWIG

    Stary Poznań na fotografii:
    http://festung.posen.prv.pl/

  • 18. Data: 2005-05-07 16:39:03
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 May 2005 18:12:59 +0200, "-=:RZUWIG:=-" <r...@S...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >
    >Czy to jest mało logicznie napisane? Jak widać niektórzy mają problemy z
    >czytaniem i zwracają uwagę na jakieś szczególiki w sformułowaniu zdania

    Dla mnie nielogiczne. :) Tak to jest jak się używa słów, których się nie
    rozumie. Zapewne chciałeś napisać "przynajmniej".

    P.S.
    bynajmniej - wcale, zupełnie, ani trochę, zgoła

  • 19. Data: 2005-05-07 16:57:21
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 May 2005 18:12:59 +0200,
    osoba podpisana: -=:RZUWIG:=- <r...@S...pl>
    napisała:
    > tym
    >
    > "Jak w temacie - MOZLIWE od piątku !!!
    "Czyli jakaś reklama mówi, że można płacić w Kauflandzie kartą..."
    > Bynajmniej w Poznaniu, nie wiem jak jest w innych miastach...
    "Ale w Poznaniu nie :-( nie wiem jak w innych miastach...."
    > Na ich stronie zero informacji... :-/ "
    "This question intentionally left blank"

    > Czy to jest mało logicznie napisane? Jak widać niektórzy mają problemy z
    Owszem, ale mam wrażenie, że nie to chciałeś nam przekazać.
    > czytaniem i zwracają uwagę na jakieś szczególiki w sformułowaniu zdania
    > zamiast odpowiadać na treść wątku...
    A czy to nasza wina, że w Poznaniu nie można płacić kartą w Kauflandzie
    ?
    KJ

    A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
    -- Lillian Day

  • 20. Data: 2005-05-07 19:42:51
    Od: "-=:RZUWIG:=-" <r...@S...pl>

    > Dla mnie nielogiczne. :) Tak to jest jak się używa słów, których się nie
    > rozumie. Zapewne chciałeś napisać "przynajmniej".
    >
    > P.S.
    > bynajmniej - wcale, zupełnie, ani trochę, zgoła

    Chyba mi nie powiesz, że używasz takiego sformułowania jak "zgoła"... To
    chyba już jakiś archaizm...

    --
    RZUWIG

    Stary Poznań na fotografii: