  • 21. Data: 2005-05-07 20:31:11
    Temat: Re: Płatność kartą w Kauflandzie a "Ojczyzna polszczyzna" [OT]
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 May 2005 21:42:51 +0200, "-=:RZUWIG:=-" <r...@S...pl>
    wklepał(-a):

    >Chyba mi nie powiesz, że używasz takiego sformułowania jak "zgoła"... To
    >chyba już jakiś archaizm...

    Używam różnych słów w zależności od efektu, jaki chcę osiągnąć. Nie ograniczam
    się do kilku czasowników i przymiotników, jak niektórzy...

  • 22. Data: 2005-05-08 19:03:42
    Temat: Re: Płatność kartą w Kauflandzie
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik d2 napisał:

    > od tej pory zawsze sprawdzam co jest na naklejony na drzwiach
    > wejsciowych, zeby sobie wstydu zaoszczedzic.

    Eeee, moj kolega wszedl do Hita (kiedys byla taka siec, nie wiem, czy
    ciagle zyje). Naladowal pelen koszyk, wyciga w przy kasie karte, a tu
    zonk. Zasmial sie glupio, zostawil koszyk i polazl w cholere.

    Bartol

  • 23. Data: 2005-05-08 19:13:05
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 08 May 2005 21:03:42 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

> [...]
    >ciagle zyje). Naladowal pelen koszyk, wyciga w przy kasie karte, a tu
    >zonk. Zasmial sie glupio, zostawil koszyk i polazl w cholere.

    Wyjdź z czterech ścian. Nie wiesz, że parę lat temu Hita kupiło Tesco
    i przemianowało wszystkie sklepy na Tesco. Nie wiesz też, że
    "ekskluzywny" niestety jest w użyciu nie tylko przez Amrę ;)

    G.

  • 24. Data: 2005-05-08 19:14:12
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 08 May 2005 19:13:05 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wrote:

    >Wyjdź z czterech ścian. Nie wiesz, że parę lat temu Hita kupiło Tesco
    >i przemianowało wszystkie sklepy na Tesco. Nie wiesz też, że
    >"ekskluzywny" niestety jest w użyciu nie tylko przez Amrę ;)

    Jeszcze PS.
    ZONK to po polsku KLOPS :-)))))))

    G.

  • 25. Data: 2005-05-08 19:34:18
    Temat: Re: Płatno?ć kartš w Kauflandzie
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > Wyjdź z czterech ścian. Nie wiesz, że parę lat temu Hita kupiło Tesco
    > i przemianowało wszystkie sklepy na Tesco. Nie wiesz też, że
    > "ekskluzywny" niestety jest w użyciu nie tylko przez Amrę ;)

    Nie sledze co sie dzieje na rynku supermarketowym bo mnie to troche
    wali. Poza tym ani Hita, ani Tesco nie mam w poblizu. A to, ze
    ekskluzywni sa wszyscy dziennikarze to juz dawno zauwazylem.

    Bartol

  • 26. Data: 2005-05-08 19:34:59
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > Jeszcze PS.
    > ZONK to po polsku KLOPS :-)))))))

    A no wlasnie. Brakowalo mi slowa i tylko zonk mi sie przypetal. No ale
    ja w dziennikarce nie robie. ;-)

    Bartol