  • 1. Data: 2005-05-03 10:46:38
    Temat: konto dewizowe w jakim banku?
    Od: Sabat <sabat@wyciacto_megapolis.pl>

    Witam,
    Mam konto w Lukasie,
    Potrzebuje założyc konto dewizowe i nie wiem w jakim banku :/
    na stronach lekko oględnie jest o tym wspominane.
    wiem ze w PKO jest taka możliwośc, ale nie bardzo che mi sie tam zaglądać
    ;)
    Macie może jakieś pomysły?

    pzdr
    --
    Sabat
    JID:SamSabat | GG:87338 | ICQ:81749963

  • 2. Data: 2005-05-03 11:27:57
    Temat: Re: konto dewizowe w jakim banku?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Sabat <sabat@wyciacto_megapolis.pl> wrote:
    > Macie może jakieś pomysły?

    ING, Nordea, MultiBank na ten przyklad :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-05-03 11:56:13
    Od: " kuba" <k...@g...pl>

    Sabat <sabat@wyciacto_megapolis.pl> napisał(a):

> [...]
    > na stronach lekko oględnie jest o tym wspominane.
    > wiem ze w PKO jest taka możliwośc, ale nie bardzo che mi sie tam zaglądać

    Jak do transakcji w UE, to tylko te z karta, czyli ING i BZ WBK. A jak tylko
    do przelewow, to Multibank i Nordea.

  • 4. Data: 2005-05-03 12:53:35
    Od: Sabat <sabat@wyciacto_megapolis.pl>

    Dnia Tue, 3 May 2005 12:46:38 +0200, Sabat napisał(a):

> [...]
    > na stronach lekko oględnie jest o tym wspominane.
    > wiem ze w PKO jest taka możliwośc, ale nie bardzo che mi sie tam zaglądać

    Choroba ,ale kanał ;)
    zeby zmniejszyć opłaty w n/w bankach, to bym musiał specjalnie u nich
    konta zakładać :/
    Wiem, że podobno można otrzymywac tez kase na rachnek w Lukasie, ale w
    przeliczeniu na zł. wg aktualnego kursu.
    i chyba tak bedzie najprosciej :(

  • 5. Data: 2005-05-03 16:56:31
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Sabat wrote:
    > Macie może jakieś pomysły?

    Citi.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-05-03 17:16:51
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Sabat"

    > Wiem, że podobno można otrzymywac tez kase na rachnek w Lukasie, ale
    > przeliczeniu na zł. wg aktualnego kursu.
    > i chyba tak bedzie najprosciej :(

    a co trrudnego jest zalozyc darmowe konto w Nordei i tam odbierac
    przelewy?
    *** blad ***

  • 7. Data: 2005-05-03 18:14:05
    Od: Sabat <sabat@wyciacto_megapolis.pl>

    Dnia Tue, 3 May 2005 19:16:51 +0200, blad napisał(a):

    > a co trrudnego jest zalozyc darmowe konto w Nordei i tam odbierac
    > przelewy?
    > *** blad ***

    Nordea odpada, bo trzeba miec na koncie min rownowartosc 100euro
    ja bede dostawal $ ;), w Innych jest min. 100$

    WBK ma ciekawa propozycje, tylko ze na stronie zamiast kosztow obslugi
    są - i nie wiadomo o co chodzi, będe musiał do nich przedzwonić.

  • 8. Data: 2005-05-04 08:52:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> wrote:
    > Citi.

    Drozszego nie mogles podac? ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2005-05-04 09:21:43
    Od: majtol <m...@U...bbs.pbks.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Drozszego nie mogles podac? ;)

    chyba nie da rady ;)

  • 10. Data: 2005-05-04 13:49:14
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    To pozostaje tylko MultiBank. Nie trzeba tam posiadać konta osobistego
    złotówkowego. Minimalna wpłata na rachunek dewizowy to tylko 0,01 eurocenta.
    Rachunek prowadzony jest oczywiście bezpłatnie i ma podgląd przez net.
    Podobną propozycję przedstawia również ING Bsk - patrz OKO (Otwarte Konto
    Oszczędnościowe).