  • 1. Data: 2005-03-08 13:29:49
    Temat: [ING] 3 transakcje bezgotowkowe
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    ING ma w TOiP dla konta STANDARD ma oplate zalezna od liczby
    transakcji bezgotowkowych - czy platnosc karta w to wliczają, bo nie
    jest podana w przykladowych platnosciach. I od kiedy oni tak maja -
    wyglada jak oplata za karte w BPH - chyba sie od nich wyniose jak mi
    przymusowo zmienią konto na platny wariant
    *** blad ***

  • 2. Data: 2005-03-10 13:57:51
    Temat: Re: [ING] 3 transakcje bezgotowkowe
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    blad napisał(a):
    > ING ma w TOiP dla konta STANDARD ma oplate zalezna od liczby transakcji
    > bezgotowkowych - czy platnosc karta w to wliczają, bo nie jest podana w
    > przykladowych platnosciach.

    Nie, transakcje kartą się w to nie wliczają - tak twierdzi e-mailowa
    informacja.

    Swoją droga mieli to wyraźnie zaznaczyć w TOiP - teraz zapis może mylić.

    Inną sprawą jest, że nie rozumiem dlaczego zachęcają do poleceń zapłaty,
    przelewów i zleceń a nie zachęcają do płatności kartą... strange...

  • 3. Data: 2005-03-10 18:24:15
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"

    > Nie, transakcje kartą się w to nie wliczają - tak twierdzi e-mailowa
    > informacja.
    >
    > Swoją droga mieli to wyraźnie zaznaczyć w TOiP - teraz zapis może
    > mylić.

    dzieki, nie dam sie na nowy platny rachunek przeniesc - niech juz
    lepiej zamkna tą taryfe 0 a ja sobie zakupie karte przedplacona i ja
    bede zasilal i podgladal w INGonline. W sumie rachunek karty mi
    wystarczy - i tak nic innego z taryfa zero nie mozna buylo robic skoro
    nawet za zmiane zlecenia internetowego sie placi
    *** blad ***

  • 4. Data: 2005-03-10 20:00:04
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    blad napisał(a):

    > dzieki, nie dam sie na nowy platny rachunek przeniesc - niech juz lepiej
    > zamkna tą taryfe 0 a ja sobie zakupie karte przedplacona i ja bede
    > zasilal i podgladal w INGonline.

    Niekoniecznie. Do samej karty przedpłaconej powinieneś mieć tylko dostęp
    telefoniczny.

  • 5. Data: 2005-03-10 20:33:05
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2005 21:00:04 +0100,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    napisała:
    [....]

    > Niekoniecznie. Do samej karty przedpłaconej powinieneś mieć tylko dostęp
    > telefoniczny.
    To założy jeszcze OKO, i już będzie INGBankOnline :-P
    KJ

    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan

  • 6. Data: 2005-03-10 22:06:42
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca"

    > To założy jeszcze OKO, i już będzie INGBankOnline :-P

    OKO to ja mam wiec INGonline zostaje mi bez gadania :-)
    to bedzie chyba dobre wyjscie - za samo konto placic nie musze
    *** blad ***
    PS - rozumiem ze przelewy internetowe zasilajace konto karty
    przedplaconej nic mnie po stronie ING nie kosztują

  • 7. Data: 2005-03-11 01:36:53
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2005 23:06:42 +0100,
    osoba podpisana: blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
    napisała:
    [....]

    > PS - rozumiem ze przelewy internetowe zasilajace konto karty
    > przedplaconej nic mnie po stronie ING nie kosztują
    Dobrze rozumiesz :-)
    KJ

    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified