  • 1. Data: 2005-03-08 09:40:57
    Temat: PKO Inteligo - Sabotaż ?
    Od: "--+ emati +--" <N...@w...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów.
    Czy ktos moze wie co się dzieje z PKOInteligo?
    Od dwóch dni nie mogę się zalogować ....
    a jak juz się uda, to po kliknięciu w cokolwiek system
    wyrzuca do strony logowania...

  • 2. Data: 2005-03-08 09:44:36
    Temat: Re: PKO Inteligo - Sabotaż ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    --+ emati +-- <N...@w...pl> wrote:
    > Witam wszystkich grupowiczów.
    > Czy ktos moze wie co się dzieje z PKOInteligo?
    > Od dwóch dni nie mogę się zalogować ....
    > a jak juz się uda, to po kliknięciu w cokolwiek system
    > wyrzuca do strony logowania...
    Taaa - ja tez cos sie nie moge zalogowac, jakiesw wyskakuja, ze konserwuja
    system i takie tam...

  • 3. Data: 2005-03-08 09:51:27
    Od: "--+ emati +--" <N...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:d0js6r$8gn$1@news.onet.pl...
    > --+ emati +-- <N...@w...pl> wrote:

    > Taaa - ja tez cos sie nie moge zalogowac, jakiesw wyskakuja, ze konserwuja
    > system i takie tam...

    własnie, i tak od wczoraj, co za badziewie ten system....

  • 4. Data: 2005-03-08 10:09:14
    Od: "LeH" <S...@o...pl>

    Użytkownik "--+ emati +--" <N...@w...pl> napisał w wiadomości

    > własnie, i tak od wczoraj, co za badziewie ten system....

    rano tak było ale juz od 9.00 logowałem sie kilka razy BEZ problemu

    Lonek

  • 5. Data: 2005-03-08 10:29:29
    Od: "dario" <a...@p...onet.pl>

    potwierdzam , mają problemy tak od zeszlego tygodnia , przelewu nie
    zrobisz bo wywala ..

  • 6. Data: 2005-03-08 11:02:56
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    dario wrote:
    > potwierdzam , mają problemy tak od zeszlego tygodnia , przelewu nie
    > zrobisz bo wywala ..

    e przesadzasz, ja wczoraj robilem przelewy, strasznie wolno chodzilo,
    ale zrobilo przelewy.

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

  • 7. Data: 2005-03-08 11:07:19
    Od: "--+ emati +--" <N...@w...pl>

    Użytkownik "GideoN" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

    > e przesadzasz, ja wczoraj robilem przelewy, strasznie wolno chodzilo, ale
    > zrobilo przelewy.

    Przesadzam?
    od 3 godzin próbuje przelac pracownikom wypłaty... i dupa!!!
    szlag mnie zaraz trafi!!

  • 8. Data: 2005-03-08 11:24:19
    Od: "urwis.pl" <a...@a...com>

> [...]
    > Czy ktos moze wie co się dzieje z PKOInteligo?
    > Od dwóch dni nie mogę się zalogować ....
    > a jak juz się uda, to po kliknięciu w cokolwiek system

    IMHO to problemy z łączem internetowym...
    Łacz TPSA o dziwo nie są wodoodporne - przy każdej klęsce urodzaju padają
    serwisy internetowe (patrz dziś np allegro.pl)

    Od kultury firmy obsługującej serwis internetowy wymaga się jednak
    informacji na stronach internetowych - tej jednak na stronach PKO.. NIE MA !

    --
    pozdrawiam
    Maciej

  • 9. Data: 2005-03-08 11:31:21
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    --+ emati +-- wrote:

    > Przesadzam?
    > od 3 godzin próbuje przelac pracownikom wypłaty... i dupa!!!
    > szlag mnie zaraz trafi!!

    no tak przy wiekszej ilosci to troche ciezko, ale np przed chwila znow
    zrobilem przelew, ktorego fakt faktem wykonanie zajelo mi 10 min, ale
    jakos poszlo.

    ale zeby nie bylo ze mi sie to podoba czy cos, to od razu mowie, ze
    mocno przeginaja.

  • 10. Data: 2005-03-08 11:33:16
    Od: "--+ emati +--" <N...@w...pl>

    Użytkownik "urwis.pl" <a...@a...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Od kultury firmy obsługującej serwis internetowy wymaga się jednak
    > informacji na stronach internetowych - tej jednak na stronach PKO.. NIE MA

    ale wtedy inne strony ładowały by się w równie ślimaczym tempie, a tak nie
    jest.
    a infolinia (0801 302 302) zajęta i nie sposob się dodzwonić...