  • 1. Data: 2003-08-08 09:11:11
    Temat: GE Bank Mieszkaniowy-nie chce wystawia wyciagu z transakcjami? czy to nie jest niezgodne z prawem
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

    Rok temu wzialem kredyt w GE BM i w umowie wpisali mi, ze raz na rok bede
    otrzymywac wyciag.
    Teraz przyszedl czas i otrzymalem swistek na którym sa tylko salda
    poszczególnych typów transakcji.

    Jak dotychczas kazdy bank w którym mam rachunek przesylam mi wyciag ze
    wszystkimi transakcjami dokonanymi na rachunku (albo mam do tego dostep na
    internecie)

    Czy ktos ma tez takie doswiadczenia z nimi (GE)?
    Bo wedlug mnie to jest niezgodne z Art 728 Kodeksu Cywilnego, który mówi:
    "Bank obowiazany jest przy kazdej zmianie stanu rachunku bankowego przeslac
    jego posiadaczowi wyciag z rachunku z ustaleniem salda"

    Czyli jezeli przysylaja mi wyciag raz na rok, to powinien on zawierac salda
    po poszczególnych transakcjach, czyli liste tych transakcji.

    Co o tym myslicie?

  • 2. Data: 2003-08-08 09:16:24
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

    jedno wyjasnienie

    chca zebym oddzielnie placil PLN 50 za wystawienie listy transakcji

  • 3. Data: 2003-08-08 09:47:41
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "amico_pl" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > jedno wyjasnienie
    >
    > chca zebym oddzielnie placil PLN 50 za wystawienie listy transakcji

    zadzwoń do nich i telefonicznie możesz uzyskać rozliczenie wszystkich rat

    --
    pozdrawiam
    plusz