  • Data: 2003-10-15 19:28:14
    Temat: PeKaO SA: Reklamować czy odchodzić? Reklamować!
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    wielu od dawna skarży się na złą obsługę PeKaOSA. Ja zawsze chwaliłem
    ją aż sam niedawno natknąłem się na rażące i karygodne zdarzenie.
    Zamiast jednak szmajtnąć dupą i zamknąć rachunek, napisałem list z
    opisem zdarzenia do działu reklamacji. Już drugiego dnia! po wysłaniu
    przeze mnie listu, zadzwoniła do mnie pani z PeKaO z przeprosinami i
    wyjaśnieniem. Stwierdziła, że mój opis brzmi jak horror, jednak gdy
    przekonała się, że rozsądnie i poważnie mówię o tym zdarzeniu,
    uwierzyła i obiecała wyciągnąć daleko idące konsekwencje w stosunku do
    pracownika, który swoim zachowaniem psuje wizerunek banku.

    I tu jest racja taka, że jeden pracownik może psuć całokształt. Nie
    należy jednak rezygnować z banku, jak to czynią niektórzy, ale napisać
    stosowną reklamację. Oni nie wiedzą czemu klient odchodzi. A jeśli
    dostaną więcej takich reklamacji, jak moja, może coniektórzy
    pracownicy zmienią postępowanie, a coniektórzy pracę.

    To tak tytułem wieczornych przemyśleń.