  • 1. Data: 2003-02-15 11:54:37
    Temat: Inteligo reklamuje serwisy SMS-owe
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Wlasnie dostalem maila od Inteligo. Byla to reklama serwisow SMS-owych.
    Tekst byl mniej wiecej taki: Drogi kliencie! Zapraszam do skorzystnia z uslugi,
    ktorej nie masz aktywnej. I pozniej nastepuje cala litania o dobrodziejstwach tej
    uslugi. Na koncu jest cos o oplacie - 4,99 lub 5,99. I od razu komentarz - to jest
    warte tyle co 2 tabliczki czekolady lub 2 butelki wody gazowanej. Oczywiscie, teraz
    jest promocja, 3 miesiace gratis itd. etc.

    Ale ja sie pytam - po co mi ta usluga? Za taka cene? Chce miec konto za darmo. Jak
    kaza mi za nie placic, to rezygnuje. Dobrze, ze nie ma obowiazku posiadac tego
    serwisu. To tylko w Slaskim jest taki obowiazek (wyciag do taryfy 0).

  • 2. Data: 2003-02-15 12:32:27
    Temat: Re: Inteligo reklamuje serwisy SMS-owe
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b2l9pt$eaf$1@inews.gazeta.pl>, Piotr Miecznikowski wrote: >
[...]

    Coz pewnie wraz z obnizka oprocentowania dodatkowo rowniez zostana
    podniesione oplaty i to w formie zupelnei jawnej jaki czesciowej - nowe
    platne niepotrzebne uslugi etc

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-02-15 20:55:29
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > To tylko w Slaskim jest taki obowiazek (wyciag do taryfy 0).

    Nieprawda. Idz do oddzialu i sie wykloc (jezeli nie mozna wytlumaczyc).
    Wyciag NIE JEST obowiazkowy!

    Od 3 miesiecy mam to konto - z dostepem internetowym (bardzo wygodne przy
    uzywaniu kart prepaidowych tegoz banku :-) i oplaty stale rownaja sie ZERO.

    Pzdr,

    M.

  • 4. Data: 2003-02-15 21:19:33
    Od: "Marcin Szplit" <s...@n...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:b2m9g4
> [...]
    >
    > Od 3 miesiecy mam to konto - z dostepem internetowym (bardzo wygodne przy
    > uzywaniu kart prepaidowych tegoz banku :-) i oplaty stale rownaja sie

    Jak ci działa takie połączenie: karta pre-paid Maestro + Śląski Taryfa zero?
    Zastanawiam się nad czymś takim w obliczu przejęcia LGPetro przez Nordeę.
    Potrzebna mi jest karta Maestro z możliwością sprawdzenia salda poprzez
    Internet i ewentualnie SMS. Mógłys napisać parę zdań?
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2003-02-15 21:42:24
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > LGPetro przez Nordeę. Potrzebna mi jest karta Maestro z możliwością
    > sprawdzenia salda poprzez Internet i ewentualnie SMS.

    Podglad salda (biezace i dostepne) + historia operacji. W zasadzie wystarczy
    do sprawdzenia czy przelew doszedl i czy bankomat zdjal pieniazki z konta...

    No i oczywiscie poczta bankowa, gdzie mozna zadac wiele pytan, uzyskac wiele
    dziwinych odpowiedzi i w rrazie czego zlozyc ta droga reklamacje
    :-)

    Innych ficzerow nie zaobserwowano

    M.

  • 6. Data: 2003-02-16 08:10:11
    Od: "Marcin Szplit" <M...@n...kielce.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:b2mc84
> [...]
    wiele
    > dziwinych odpowiedzi i w rrazie czego zlozyc ta droga reklamacje

    Kartę pre-paid masz w wersji spersonalizowanej czy działa też wersja na
    okaziciela?
    Marcin

  • 7. Data: 2003-02-16 10:58:11
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Kartę pre-paid masz w wersji spersonalizowanej czy działa też wersja
    > na okaziciela?

    Na okaziciela. Zreszta, co za roznica, skoro w obu przypadkach to Ty jestes
    wlascicielem konta?

    M.