  • 1. Data: 2003-02-15 14:54:10
    Temat: bidpay i przelew do HongKongu z Inteligo??
    Od: "Mirek" <n...@p...onet.pl>

    witam
    jestem posiadaczem konta Inteligo
    w jaki sposob moge zaplacic za zakupy zrobione w HongKongu??
    sklep akceptuje bidpay.com ale probowalem przelac pieniadze i niestety bez
    rezultatu
    komunikat ktory dostalem z bidpay:

    The Western Union BidPay service has NOT APPROVED your request to send a
    $XXX money order to XXX

    This is not to say that you cannot use BidPay.com for future transactions,
    only that this particular order did not meet our requirements. You should
    contact the seller to make arrangements to pay for this particular item via
    another method. No additional information will be available from BidPay.com
    as to the reasons for cancellation.

    We apologize for any inconvenience this may cause.

    prosze o pomoc
    Mirek

  • 2. Data: 2003-02-15 15:31:09
    Temat: Re: bidpay i przelew do HongKongu z Inteligo??
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2lkqm$6oq$1@news.onet.pl, Mirek <n...@p...onet.pl>:
    > witam
    > jestem posiadaczem konta Inteligo
    > w jaki sposob moge zaplacic za zakupy zrobione w HongKongu??

    Nie piszesz, czy posiadasz kartę Inteligo. Jesli tak, a sklep ten akceptuje
    VISA, to zaplac kartą. Nie zrażaj się, jeśli tam jest napisane "Credit
    Card" - karta Inteligo powinna zadziałać.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-02-15 15:45:29
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Mirek" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > jestem posiadaczem konta Inteligo
    > w jaki sposob moge zaplacic za zakupy zrobione w HongKongu??

    Czy ten sklep to http://www.strawberrynet.com? jesli tak to mozesz zaplacic
    kata VE Inteligo.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-02-15 18:53:38
    Od: "Mirek" <n...@p...onet.pl>

    > Nie piszesz, czy posiadasz kartę Inteligo. Jesli tak, a sklep ten
    akceptuje
    > VISA, to zaplac kartą. Nie zrażaj się, jeśli tam jest napisane "Credit
    > Card" - karta Inteligo powinna zadziałać.

    posiadam karte VE Inteligo ale juz wiem, gdzie zrobilem blad :-)
    oczywiscie wyjasnie dla innych:
    otoz probowalem zaplacic w sklepie internetowym w Hong Kongu a bidpay slozy
    tylko do placenia w aukcjach
    problem rozwiazalem tak, ze poprosilem sprzedawce zeby wystawil przedmiot na
    ebay-u a ja pozniej poprostu za to zaplacilem
    caly haczyk byl w tym ze placac w bidpay jako nomer aukcji wpisalem 0000
    (wtedy jeszcze nie wiedzialem co to :-)
    kupujac przedmiot w ebay-u dostalem numer aukcji, ktory musialem podac
    placac w bidpay
    pozdrawiam gropowiczow
    Mirek

    P.S. dziekuje za odpowiedz

  • 5. Data: 2003-02-15 18:55:30
    Od: "Mirek" <n...@p...onet.pl>

    > Czy ten sklep to http://www.strawberrynet.com? jesli tak to mozesz
    zaplacic
    > kata VE Inteligo.
    >
    > --
    > JaKi

    nie, to nie ten sklep :) ale juz sobie poradzilem (patrz wyzej)
    dziekuje, pozdrawiam
    Mirek