  • 11. Data: 2003-02-19 02:15:05
    Temat: Re: Paypal poprzez polskie karty
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <b2oj7o$4mo$1@foka.acn.pl>, plusz wrote:

    > niestety jedyna drobna ró?nica pomi?dzy PayPal i BidPay to strona ponosz?ca
    > op?at? oraz wysoko?ae tej op?aty
    > w PayPal p?aci jakie? grosze odbiorca pieni?dzy, a w BidPay p?aci kupuj?cy i
    > to co najmniej 2,5 $ do kwoty 30 $

    Sluze pomoca w placeniu Paypalem - przelewasz na moje Inteligo, ja
    place. Prowizja 3zl + 9%. "Z tym mailem" promocja - 30% mniej niz
    Bidpay - jesli jest to mniejsze niz 3zl+9%. Promocja nie dotyczy
    platnosci za aukcje eBay sprzedawcom ktorzy akceptuja tylko Paypal.
    Wtedy normalnie 3zl + 9%. Do negocjacji.

    --
    Miernik ____________________________________________________
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl

  • 12. Data: 2003-02-19 02:19:46
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <b2p1fd$pk7$1@news.onet.pl>, Mirek wrote:

    > moglbys dokladniej opisac jak ustawiales opcje Paypal??
    > jaki wybrales kraj?

    Portugalia.
    Ale to bylo dwa lata temu i teraz to juz nie przechodzi. A ja tez juz
    nie korzystam z polskiej karty bo sie boje ze mi zablokuja.

    Sluze pomoca w placeniu Paypalem. Przelewasz na moje Inteligo - ja
    place. Prowizja 3 zl + 9%. Mozemy sie spotkac na ICQ i zasilac Twoj
    Paypal w malych "transzach" (przelewasz mi np 10 zl, ja to Tobie na
    Paypal, sprawdzasz ze jest i nastepna transza.