  • 11. Data: 2008-12-29 00:32:45
    Temat: Re: PayPal - jak odebrać pieniądze ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zlotowinfo wrote:
    > nie płacą mi więc ich reklamować nie będę ;-p

    ty zapyziały wredny kapitalisto,
    a tak bezinteresownie, z dobrego serca to nie łaska

  • 12. Data: 2008-12-29 16:24:13
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "colnet" <u...@w...pl> wrote in message news:49562BFF.C782312B@wp.pl...
    > Chcę ze swojego konta w brytyjskim Barclays Bank wysłać sobie pieniądze
    > przy pomocy PayPal i mojego adresu e-mail - mam kartę debetową tego
    > banku dowiązaną do mojego konta w Barclays Bank. Jestem teraz w Polsce
    > gdzie rownież mam konto bankowe w Banku inteligo.
    >
    > Moje pytanie : w jaki sposób odebrać pieniądze w Polsce i gdzie może
    > być to zrealizowane ?.

    Jeżeli wysyłasz więcej niż 600 GBP, bardziej opłaci Ci się zwykły przelew
    bankowy (za 20 GBP) - unikasz prowizji PayPal-a.

    k.

  • 13. Data: 2009-01-05 10:14:04
    Od: colnet <u...@w...pl>

    kashmiri napisał(a):

    > Jeżeli wysyłasz więcej niż 600 GBP, bardziej opłaci Ci się zwykły
    > przelew bankowy (za 20 GBP) - unikasz prowizji PayPal-a.

    dzięki za odpowieź. Czy ja jednak taki przelew mogę zrobić będąc w
    kraju teraz, a moje konto w Barclays to zwykłe, a karta debetowa ?.

  • 14. Data: 2009-01-05 14:05:13
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "colnet" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

    > dzięki za odpowieź. Czy ja jednak taki przelew mogę zrobić będąc w
    > kraju teraz, a moje konto w Barclays to zwykłe, a karta debetowa ?.

    paypalem taniej dowolna kwota ok. 3PLN lub 1EUR (nie wiem dokładnie)
    w polskim "masspay", ang. "send a service"

  • 15. Data: 2009-01-07 14:06:37
    Od: colnet <u...@w...pl>

    zlotowinfo napisał(a):
    [..]
    > paypalem taniej dowolna kwota ok. 3PLN lub 1EUR (nie wiem dokładnie)
    > w polskim "masspay", ang. "send a service"

    Nie wiem czy jast tak tanio jak piszesz - znalazłem takie info na
    PayPal :

    https://www.paypal.com/pl/cgi-bin/webscr?cmd=_displa
    y-fees-outside&nav=1.0.1

    i chyba jeszcze tyle samo za odbiór pieniędzy.

  • 16. Data: 2009-01-07 17:04:06
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > zlotowinfo napisał(a):
    > [..]
    > Nie wiem czy jast tak tanio jak piszesz - znalazłem takie info na
    jest, przecież pisałem że trzeba użyć masspay

    > PayPal :
    > https://www.paypal.com/pl/cgi-bin/webscr?cmd=_displa
    y-fees-outside&nav=1.0.1

    ja tego linku nie podawałem

    > i chyba jeszcze tyle samo za odbiór pieniędzy.
    za odbiór nic, tylko za wysłanie pare złotych
    https://www.paypal.com/pl/cgi-bin/webscr?cmd=_batch-
    payment-overview

    fakt o jednym zapomniałem, trzeba mieć zweryfikowane konto