  • 51. Data: 2016-11-23 07:14:40
    Temat: Re: Paszport zamiast d.o.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 listopada 2016 23:00:55 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:?

    > No pewnie.

    Jak notariusz ustali moją tożsamość?

  • 52. Data: 2016-11-23 08:44:08
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-11-22, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Oj, Wojtku, taka demagogia z Twojej strony... :(

    Jaka demagogia? Takie są fakty, prawo własności w niektórych przypadkach
    ma mniejszy priorytet. I bardzo dobrze.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 53. Data: 2016-11-23 08:58:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 listopada 2016 01:50:49 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

    > To idź do bankomatu i nie męcz już.
    A bankomat mi wypłaci bez ważnego dokumentu tożsamości?
    ;)

  • 54. Data: 2016-11-23 09:24:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2016-11-22, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Jaka demagogia? Takie są fakty, prawo własności w niektórych
    >przypadkach
    >ma mniejszy priorytet. I bardzo dobrze.

    Czy tak dobrze w tym przypadku to bardzo dyskusyjne.
    A potem jeszcze PIS przywroci dawne prawa chroniace lokatorow ...

    J.

  • 55. Data: 2016-11-23 09:34:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Bancer <w...@g...com> writes:

    > On 2016-11-22, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jaka demagogia? Takie są fakty, prawo własności w niektórych przypadkach
    > ma mniejszy priorytet. I bardzo dobrze.

    Nie wiem czy w tym wypadku to tak dobrze.
    KJ
    Polbank - polski oddział, grecki bank, czeski film

  • 56. Data: 2016-11-23 10:59:48
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-11-23, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Nie wiem czy w tym wypadku to tak dobrze.

    IMHO tak, no po coś te dowody mamy. Jak zaczniemy iść w kierunku
    identyfikacji metodą dowolną, to się burdel zrobi.

    Oczywiście niemożność skorzystania z "przeterminowanego" dowodu
    faktycznie może być wątpliwa, ale pamiętaj, że to ma tez drugą
    stronę medalu - pozwala ulepszać metody jego zabezpieczenia
    bez ryzyka że ktoś się posłuży starą metodą, no bo "jeszcze
    można".

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 57. Data: 2016-11-23 11:02:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

> [...]

    > IMHO tak, no po coś te dowody mamy. Jak zaczniemy iść w kierunku
    > identyfikacji metodą dowolną, to się burdel zrobi.

    Ale ja pisałem o niemożności wyrzucenia kogoś z własnego
    mieszkania. Nawet jak nie płaci i demoluje.

    KJ

    I'd rather have two girls at 21 each than one girl at 42.
    -- W. C. Fields

  • 58. Data: 2016-11-23 11:13:32
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-11-23, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Ale ja pisałem o niemożności wyrzucenia kogoś z własnego
    > mieszkania. Nawet jak nie płaci i demoluje.

    A jak płaci i nie demoluje to też uważasz, że powinien móc być
    wyrzucony wedle widzimisię właściciela?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 59. Data: 2016-11-23 11:28:52
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

> [...]

    > [...]
    >
    > A jak płaci i nie demoluje to też uważasz, że powinien móc być
    Nie. Twój ruch. Uważasz, że jest słusznym, że nie mogę wyrzucić
    niepłacącego lokatora? Tak/Nie

    KJ

    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
    GW

  • 60. Data: 2016-11-23 11:35:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-23 o 11:28, Kamil Jońca pisze:

    > Nie. Twój ruch. Uważasz, że jest słusznym, że nie mogę wyrzucić
    > niepłacącego lokatora? Tak/Nie

    A dlaczego ustawiłeś, aby ci odpowiedzieć na priva?

    Ad rem - warunki wyrzucenia powinny być takie, jak sobie strony
    wynegocjują w umowie.

    Generalnie nawet obecna ochrona lokatora może być uznana za słuszną
    (tzn. wyrzucić można tylko przez sąd), ale pod jednym warunkiem - niech
    sąd ma możliwość wydania takiej decyzji w kilka tygodni, a nie kilka
    lat. Gdyby sprawy o eksmisję trwały krótko, to na pewno okazałoby się,
    że taka sama dotychczasowa ochrona lokatorów nikomu już nie przeszkadza.

    A tak, część lokatorów jest chroniona, część nie, bo mieszka na dziko,
    część w ogóle nie ma szans na mieszkanie, bo jest mało wynajmujących, a
    w związku z tym wszyscy i tak płacą za to wyższymi czynszami. Na koniec
    opieszałość sądów jest wykorzystywana przez zwykłych wyłudzaczy.
    Pomieszanie z poplątaniem.

    --
    Liwiusz