  • 41. Data: 2016-11-22 16:23:10
    Temat: Re: Paszport zamiast d.o.
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/21/2016 11:28 AM, J.F. wrote:
    > GB to Great Britain.
    > Chyba jedyny kraj, gdzie nie ma jakis "dowodow osobistych".

    Nie ma takiego kraju
    Polecam
    https://www.youtube.com/watch?v=rNu8XDBSn10

  • 42. Data: 2016-11-22 16:29:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    On 11/21/2016 11:28 AM, J.F. wrote:

    >Nie ma takiego kraju
    >Polecam
    >https://www.youtube.com/watch?v=rNu8XDBSn10

    Jajca to beda, jak Szkocja ponowi referendum, aby sie rozlaczyc i
    zostac w UE.
    Czy wtedy bedzie UK ?

    J.

  • 43. Data: 2016-11-22 20:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Generalnie to Ty napisałeś że bank nie powinien odmówić wypłaty w
    > oparciu o nieważny dowód i mnie to zaintrygowało. Z tego co w Google
    > znalazłem to jest tak że jak nie masz ważnego dokumentu tożsamości to
    > bank ma prawo odmówić wypłaty. Ja tam się nie upieram ani w tą stronę
    > ani w drugą po prostu myslałem że jak piszesz
    >
    > "Ale to może by ich znajomy uświadomił, ze to niezgodne z prawem.?"
    > to może jakieś podstawy prawne na to masz.

    Od razu mówie przepraszam, ale ja to na logikę brałem.
    Mamy prawo własnosci, jeżeli bank trzyma coś mojego i ja chce to odebrac to
    jakim prawem miąłby mi odmówić?
    I jakos tak mi wyszło, znów na zdrowy rozum, ze brak dokumentu nie jest
    tutaj wystarczajaca przesłanką.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 44. Data: 2016-11-22 20:14:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 listopada 2016 20:00:55 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

> [...]
    > jakim prawem miąłby mi odmówić?
    > I jakos tak mi wyszło, znów na zdrowy rozum, ze brak dokumentu nie jest

    Tak mnie naszło- czy nie mając ważnego dokumentu tożsamości mogę dysponować swoją
    własnością i np mieszkanie sprzedać?

  • 45. Data: 2016-11-22 20:29:42
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-11-22, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Od razu mówie przepraszam, ale ja to na logikę brałem.
    > Mamy prawo własnosci, jeżeli bank trzyma coś mojego i ja chce to odebrac to
    > jakim prawem miąłby mi odmówić?

    Wynajmij komuś mieszkanie, a potem spróbuj go z niego wyrzucić,
    to zobaczysz gdzie sobie możesz prawo własności wsadzić :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 46. Data: 2016-11-22 21:53:59
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Uważasz, że nie można zawrzeć wiążącej czynności przed notariuszem lub przed sądem
    legitymując sie ważnym paszportem lub przyprowadzając osoby, które potwierdzą Twoją
    tożsamość?

    -----

  • 47. Data: 2016-11-22 22:06:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 listopada 2016 21:54:00 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Uważasz, że nie można zawrzeć wiążącej czynności przed notariuszem lub przed sądem
    legitymując sie ważnym paszportem lub przyprowadzając osoby, które potwierdzą Twoją
    tożsamość?

    Ja o niebie Ty o chlebie- zmuszony jestem zakończyć z Tobą dyskusje.

  • 48. Data: 2016-11-22 23:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Wynajmij komuś mieszkanie, a potem spróbuj go z niego wyrzucić,
    > to zobaczysz gdzie sobie możesz prawo własności wsadzić :)

    Oj, Wojtku, taka demagogia z Twojej strony... :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 49. Data: 2016-11-22 23:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Tak mnie naszło- czy nie mając ważnego dokumentu tożsamości mogę
    > dysponować swoją własnością i np mieszkanie sprzedać?

    No pewnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 50. Data: 2016-11-23 01:44:27
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-11-22 o 11:28, Kris pisze:
    > Moje pytanie było precyzyjne:
    > -Czy bank może wypłacić kasę osobie która NIE MA ważnego dokumentu tożsamości?

    To idź do bankomatu i nie męcz już.

    --
    animka