  • 1. Data: 2005-12-19 16:08:50
    Temat: [PYTANIE] Praca w Anglii i kredyt w Polsce [PILNE]
    Od: "JasonKidd" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam trochę nietypowe pytanie. A mianowicie, czy pracując w Anglii juz od
    ponad 3 miesięcy istnieje możliwośc otrzymania kredytu w Polsce, na
    podstawie zaświadczeń o pobieranych wypłatach? Osoba ubiegająca się o kredyt
    jest obecnie przez miesiąc w kraju, a następnie wyjeżdza znowu do pracy na
    czas nieokreślony. Jeśli, tak to jaki bank oferuje tego typu kredyt?

    Z pozdrowieniami,

    JasonKidd

  • 2. Data: 2005-12-19 16:40:41
    Temat: Re: [PYTANIE] Praca w Anglii i kredyt w Polsce [PILNE]
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    > kredyt jest obecnie przez miesiąc w kraju, a następnie wyjeżdza znowu do
    > pracy na czas nieokreślony. Jeśli, tak to jaki bank oferuje tego typu
    a nie lepiej uiegac sie o kredyt w Anglii - pewnie mniejsze oprocentowanie

  • 3. Data: 2005-12-19 16:44:33
    Od: "JasonKidd" <j...@p...onet.pl>

    > a nie lepiej uiegac sie o kredyt w Anglii - pewnie mniejsze oprocentowanie

    Byc może, ale w grę wchodzi tylko Polska.

  • 4. Data: 2005-12-20 19:35:48
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Użytkownik "JasonKidd" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Byc może, ale w grę wchodzi tylko Polska.

    Sa z tym duze problemy.
    Ja pracujac w Irlandii i majac stosowne papiery chcialem wyrobic sobie KK
    mBanku. Czyli wydaje sie problem znacznie mniejszy a podobny - bo tez w
    sumie umowa kredytowa.
    Otoz okazalo sie ze polskie procedury nie uznaja irlandzkich papierow bez
    pieczatek.....
    To dla mBanku nie byly dokumenty :-)
    No i mBank stracil klienta. Sadze ze bedziesz mial podobne a wlasciwie
    wieksze problemy z kredytem ....

  • 5. Data: 2005-12-21 09:39:14
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    JasonKidd <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Mam trochę nietypowe pytanie. A mianowicie, czy pracując w Anglii juz od
    > ponad 3 miesięcy istnieje możliwośc otrzymania kredytu w Polsce, na
    > podstawie zaświadczeń o pobieranych wypłatach? Osoba ubiegająca się o kredyt

    Raczej nie.
    Zalezy jeszcze jaki kredyt, ale ja mialem duze wymagania ze strony Citibanku
    na ichniejsza KK, a Multibank od razu powiedzial ze np. o kredytach
    gotowkowych/hipotecznych moge zapomniec, szczegolnie ze nie place podatkow
    w Polsce.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2005-12-21 09:42:33
    Od: "JasonKidd" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > na ichniejsza KK, a Multibank od razu powiedzial ze np. o kredytach
    > gotowkowych/hipotecznych moge zapomniec, szczegolnie ze nie place podatkow

    Tak, też przypuszczałem. A dodatkowo, dokumenty potwierdzające otrzymywane
    wypłaty nie posiadają pieczątek. No cóż ...