  • 1. Data: 2005-12-19 18:56:19
    Temat: BzWBK i przelew do Pixmanii
    Od: Gregory <g...@a...invalid>

    Mam prośbę o pomoc w rozstrzygnięciu wątpliwości:

    Kupuję elektronikę w www_pixmania_com. Jest to firma francuska działająca na
    polskim rynku. Sklep internetowy.
    Mam tylko mały problem z przelewem z BzWBK. Przelew nie wyjdzie bez podania
    adresu, natomiast na zakończenie transakcji otrzymałem tylko takie dane:

    Szanowny Panie/Szanowna Pani
    Dziękujemy za zamówienie oraz za zaufanie dla PIXmania.com.
    Prosimy o wpacenie 377 PLN na nasze konto:

    Pixmania
    Societe Generale s.a. Oddzial w Warszawie
    Numer konta 3218 4000 0722 1266 6008 1019 19

    Adresu polskiego nie ma, jest tylko francuski:

    Pixmania, 43-47 avenue de la Grande Armée
    75016 Paryż, Francja

    Czy ja do przelewu złotowego mogę bez problemu wprowadzić zagraniczny adres?
    Powyższe konto jest w Polsce, prawda?
    Konsultantka z WBK nie rozwiała mych obaw, nic nie potwierdziła. "Myślę, że
    tak..."

    --
    _/_/_/ Gregory - Poznaniak

  • 2. Data: 2005-12-19 19:04:52
    Temat: Re: BzWBK i przelew do Pixmanii
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > Powyższe konto jest w Polsce, prawda?
    > Konsultantka z WBK nie rozwiała mych obaw, nic nie potwierdziła. "Myślę,
    Wpisz jakikolwiek. Obecnie przelewy idą tylko po numerze rachunku. Adresu
    ani kontrahenta nikt nie weryfikuje.