    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: POLBANK znów awaria
    Date: Fri, 10 Feb 2012 08:46:17 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 09 Feb 2012 15:13:39 -0800, eisenberg napisał(a):

    > Jednak ja z "półbankiem" trafiłem najlepiej jak można było. Do
    > potwierdzeń dyspozycji używam klucza (czasami muszę żądanie
    > potwierdzenia powtarzać kilkakrotnie, ale zawsze się doczekam), nowa
    > TOiP niewiele mnie ruszyła poza koniecznością zamrożenia na Koncie
    > Mistrzowskim 1k PLN na 1,5% (oproc. 3% od kwoty 500 PLN), mam tylko
    > debetówkę do Mistrzowskiego a placówkę (z bankomatem i jednocześnie
    > wpłatomatem co niekiedy się przydaje, o czym za chwilę mam 100 m od
    > domu). Trzy konta mocno oszczędzające na 4,75% (póki co) kapitalizowane
> [...]

    Wpłatomat pod domem to rozumiem ale bankomat to średnio, bo mi w domu
    pieniądze raczej nie są potrzebne.
    Te wpłaty i wypłaty to pamiętaj, że możesz robić w określonych godzinach,
    bo 24h to niestety nie działa. Poza tym teraz tylko jeden przelew darmowy
    z MO, więc poszaleć też nie poszalejesz za bardzo. No i poczekaj aż w
    końcu będziesz musiał coś pilnie zrobić a tu się pokaże info "nie da się"
    albo kasa puszczona pierwszą sesją z Polbanku przyjdzie 2 albo 3 na
    docelowe konto ;)

    --
    xbartx