    From: eisenberg <e...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: POLBANK znów awaria
    Date: Thu, 9 Feb 2012 15:13:39 -0800 (PST)

    On 9 Lut, 16:12, " " <a...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Polbank znów rozrabia.
    > Tym razem nie przychodzą hasła SMS.. wrrrr..... :/
    > Dobrze, że udało się rano spłacić kartę.
    >
    > --

    Jednak ja z "półbankiem" trafiłem najlepiej jak można było. Do
    potwierdzeń dyspozycji używam klucza (czasami muszę żądanie
    potwierdzenia powtarzać kilkakrotnie, ale zawsze się doczekam), nowa
    TOiP niewiele mnie ruszyła poza koniecznością zamrożenia na Koncie
    Mistrzowskim 1k PLN na 1,5% (oproc. 3% od kwoty 500 PLN), mam tylko
    debetówkę do Mistrzowskiego a placówkę (z bankomatem i jednocześnie
    wpłatomatem co niekiedy się przydaje, o czym za chwilę mam 100 m od
    domu). Trzy konta mocno oszczędzające na 4,75% (póki co)
    kapitalizowane codziennie, mogę więc w piątek wypłacić z bankomatu
    innego banku parę k PLN i wpłacić we wpłatomacie PolBanku, a potem w
    necie posłać to na mocno oszczędzające. W poniedziałek odwrotna
    operacja. Nie, dopóki PolBank znacząco nie pogorszy oferty nie
    rozstanę się z nim