  • 11. Data: 2004-11-16 06:13:56
    Temat: Re: PKOINTELIGO - wygląd systemu tranzakcyjnego
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-15, Bogusz <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Jeśli ktos jest zainteresowany jak to wygląda...
    >
    > http://bogusz.republika.pl/pkointeligo1.jpg
    Widze jedną rzecz irytująco podobną do inteligo.
    Zanim wszystko zobaczę to muszę poczytać rochę reklam.
    IMHO to lekka przesada - u siebie jak wchodzę w inteligo to nie widzę
    wszystkich rachunków, bo najpierw to kredyt sie reklamuje..
    Powolutku zaczyna mnie to drzaźnić :) - jeszcze trochę a popełnię
    do Firefoxa plugina co wytnie te reklamy :P

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 12. Data: 2004-11-16 06:23:20
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Marcin Jurczuk wrote:

> [...]
    > Powolutku zaczyna mnie to drzaźnić :) - jeszcze trochę a popełnię
    > do Firefoxa plugina co wytnie te reklamy :P

    Ooo! I jeszcze takiego, co potrafi podmienić wyświetlany stan konta po
    naciśnięciu kombinacji klawiszy. Tak, żeby można było sobie poprawić
    humor w poniedziałki rano :-)

    reik.

  • 13. Data: 2004-11-16 06:42:17
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2004 06:13:56 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>
    napisała:

> [...]
    > Powolutku zaczyna mnie to drzaźnić :) - jeszcze trochę a popełnię
    > do Firefoxa plugina co wytnie te reklamy :P

    A pisałeś do nich ? Bo ja pisałem i otrzymałem odpowiedź, że "wezmą to
    pod uwagę". Może jak będzie więcej osób pisać to coś z tym zrobią ....
    KJ

    PS. Intligo Ads Killer - nieźle brzmi :-)

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 14. Data: 2004-11-16 07:11:24
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-16, Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Ooo! I jeszcze takiego, co potrafi podmienić wyświetlany stan konta po
    > naciśnięciu kombinacji klawiszy. Tak, żeby można było sobie poprawić
    > humor w poniedziałki rano :-)
    Nie - akturat wycięcie reklam jest łatwe - znaczniki rozpoczynające i kończące
    ten fragment kodu html zawsze wyglądają tak samo:
    Oto jak wygląda struktura tablek Inteligo:
    http://www.spock.w.tkb.pl/inteligo.png
    A tak struktura klas:
    http://www.spock.w.tkb.pl/inteligo2.png

    Jak widac reklama dosyć znacznie się wyróżnia od reszty kodu :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 15. Data: 2004-11-16 07:30:14
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2004 07:23:20 +0100,
    osoba podpisana: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Marcin Jurczuk wrote:
    [...]
    > Ooo! I jeszcze takiego, co potrafi podmienić wyświetlany stan konta po
    > naciśnięciu kombinacji klawiszy. Tak, żeby można było sobie poprawić
    > humor w poniedziałki rano :-)

    A co? Tobie też mama konto sprawdza :-)

    MSPANC

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.