  • 1. Data: 2004-11-15 13:24:38
    Temat: PKOINTELIGO - wygląd systemu tranzakcyjnego
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Jeśli ktos jest zainteresowany jak to wygląda...

    http://bogusz.republika.pl/pkointeligo1.jpg

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-11-15 14:15:34
    Temat: Re: PKOINTELIGO - wygląd systemu tranzakcyjnego
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Bogusz wrote:

    > Jeśli ktos jest zainteresowany jak to wygląda...
    >
    > http://bogusz.republika.pl/pkointeligo1.jpg

    Coś mi ten link się w Firefoxie nie otwiera :-(

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 3. Data: 2004-11-15 14:18:14
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Human Being napisał:

    > Coś mi ten link się w Firefoxie nie otwiera :-(

    W Mozilli sie otwiera, a to przeciez wlasciwie jeden pies.

    Bartol

  • 4. Data: 2004-11-15 14:19:51
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Human Being wrote:

    > Coś mi ten link się w Firefoxie nie otwiera :-(

    Sprawdziłem, mi sie w firefox-ie (1.0) otwiera... sprawdz ustawienia.

  • 5. Data: 2004-11-15 14:32:51
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Bogusz wrote:

    > Sprawdziłem, mi sie w firefox-ie (1.0) otwiera... sprawdz ustawienia.

    Już działa ;-)

    Nie rozumiem tylko jednego, skoro jest już pkointeligo, to dlaczego
    ja, klient inteligo, nadal loguję się przez inną stronę. Wydawało mi
    się, że ma to być wspólna platforma dla klientów bnaku. A może coś
    jednak przeoczyłem?

  • 6. Data: 2004-11-15 14:48:59
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@m...univ.gda.pl>

    Human Being <p...@p...onet.pl> napisal:
    > Coś mi ten link się w Firefoxie nie otwiera :-(

    SOA #1

    Firefox 1.0 :D

    Pozdrawiam
    Tomasz Tybulewicz

    --
    http://tybulewicz.com

  • 7. Data: 2004-11-15 15:58:35
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Human Being wrote:
> [...]
    > ja, klient inteligo, nadal loguję się przez inną stronę. Wydawało mi
    > się, że ma to być wspólna platforma dla klientów bnaku. A może coś

    masz rację, wydawało ci się :-)
    Kiedyś to połączą, jak pkobp będzie miało system centralny.
    Teraz w PKOBP nadal jest oddziałowa ZORBA i system CEZAR pozwalający ją
    odmiejscowić i na tym bazuje pko-inteligo - jedyne co sie dzieje natychmiast to
    zablokowanie jakieś kwoty żebyś jej drugi raz nie wypłacił
    Samo Inteligo jest to system Profile
    *** blad ***

  • 8. Data: 2004-11-15 16:57:08
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    blad wrote:

> [...]
    > Kiedyś to połączą, jak pkobp będzie miało system centralny.
    > Teraz w PKOBP nadal jest oddziałowa ZORBA i system CEZAR pozwalający ją

    Co nie zmienia faktu, ze front-endem jest zapewne ten sam engine co w
    przypadku inteligo. Teoretycznie wiec taką funkcjonalność można by
    udostępnić klientom "zwyklego" inteligo.

    Swoją drogą z wtorku na środe zaplanowali jakąś konserwacje więć kto wie
    co tam zmajstrują ?? :))

  • 9. Data: 2004-11-15 17:32:02
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Krzysztof wrote:
    > (...) Teoretycznie wiec taką funkcjonalność można by
    > udostępnić klientom "zwyklego" inteligo.

    kiepsko u ciebie z teoriami - posiadaczom inteligo nie jest potrzebna
    funkcjonalność pko-inteligo poniewaz mają lepszy produkt :-)
    *** blad ***

  • 10. Data: 2004-11-15 17:43:17
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    blad wrote:

    > kiepsko u ciebie z teoriami - posiadaczom inteligo nie jest potrzebna
    > funkcjonalność pko-inteligo poniewaz mają lepszy produkt :-)

    A co z tymi co maja również superkonto? Ja jestem zmuszony z racji
    kredytu. Oczywiscie tak jak to dziala w tej chwili i tak jest o wiele
    lepsze niz stanie w ogonkach.

    Pozdrawiam
    Krzysztof
    no SiG