  • 1. Data: 2012-06-28 00:46:27
    Temat: PKOBP wchodzi do Biedronek
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Znaczy umieszcza w nich bankomaty, do tej pory to był najczęściej
    Euronet, teraz PKO. Ciekawe jaki jest koszt dzierżawy miejsca pod bankomat.

  • 2. Data: 2012-06-28 01:32:33
    Temat: Re: PKOBP wchodzi do Biedronek
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    > Znaczy umieszcza w nich bankomaty, do tej pory to był najczęściej Euronet,
    > teraz PKO. Ciekawe jaki jest koszt dzierżawy miejsca pod
    > bankomat.

    Potwierdzam, w Gorzowie Wlkp. też się bankomaty PKO BP w Biedronce
    pojawiły.

  • 3. Data: 2012-06-28 01:56:25
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    > Znaczy umieszcza w nich bankomaty, do tej pory to był najczęściej Euronet,
    > teraz PKO. Ciekawe jaki jest koszt dzierżawy miejsca pod bankomat.

    Ale co mnie to obchodzi?

    Feromon

  • 4. Data: 2012-06-28 09:04:59
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 28 Jun 2012 01:56:25 +0200, Feromon wrote:

    > Ale co mnie to obchodzi?

    Post o *banku* PKOBP na pl.biznes.banki jest jak nabardziej na temat.
    Twoje wahania nastrojów już mniej.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 5. Data: 2012-06-28 09:45:38
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    Heh, a ja się dziwiłem że szmalomaszynka PKOBP w polomarkecie, zachęca reklamą
    w stylu "z tych banków wypłacasz za free". Tak się ładnie na wprost kas
    reklamował, tylko w polomarkecie przyjmują karty...
    Biedrona by nie robiła z siebie wariata i wstawiła terminale, 1,5% to i
    niewiele, a wcale tak bardzo tańsi nie są niż konkurencja... lecą na reklamie.
    A teraz co? Pai Kaziu, bankomat mi 5zł nie wydał, poczeka Pani.. A kolejka
    rośnie...

  • 6. Data: 2012-06-28 10:26:49
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Użytkownik <b1op...

    > ... 1,5% to i
    > niewiele

    tia,
    glupie 300 mln zl

    --
    T.F.

  • 7. Data: 2012-06-28 10:30:17
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 28.06.2012 o 10:26 T.F. <t...@u...wp.pl> pisze:

    > U?ytkownik <b1op...

    > tia,
    > glupie 300 mln zl

    To w PL osiagnelismy juz 100% bezgotowkowego regulowania zobowiazan? ;)

    MK

  • 8. Data: 2012-06-28 11:06:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 czerwca 2012 00:46:27 UTC+2 użytkownik BQB napisał:
    > Znaczy umieszcza w nich bankomaty, do tej pory to był najczęściej
    > Euronet, teraz PKO. Ciekawe jaki jest koszt dzierżawy miejsca pod bankomat.

    U nas w kilku biedronkach jest Euronet a w kilku SKOK24/Ecard