  • 1. Data: 2012-06-28 10:27:39
    Temat: /Multibank/ Okres rozliczeniowy na KK
    Od: MK <m...@i...pl>

    Zauwazylem dziwna zmiane okresu rozliczeniowego na KK. Do tej pory wyciagi
    byly u mnie generowane 28 dnia m-ca lub nastepnego dnia roboczego jesli 28
    wypadal w dzien wolny. W tym miesiacu wyciag przyszedl za okres 29 maja do
    26 czerwca. Termin splaty takze przesuniety o 2 dni...
    Czy to jakas zakrojona na wieksza skale akcja?

    MK

  • 2. Data: 2012-06-28 10:38:25
    Temat: Re: /Multibank/ Okres rozliczeniowy na KK
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Thu, 28 Jun 2012 10:27:39 +0200, MK wrote:

    > W tym miesiacu wyciag przyszedl za okres 29 maja do 26 czerwca. Termin
    > splaty takze przesuniety o 2 dni...

    17 czerwca było jeszcze normalnie. Następne emocje, którymi będę mógł się
    podzielić, przyjdą do mnie 2 września, więc do tego czasu wstrzymam się z
    rozważaniami...

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2012-06-28 10:47:17
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    MK <m...@i...pl> writes:

> [...]
    > przyszedl za okres 29 maja do 26 czerwca. Termin splaty takze
    > przesuniety o 2 dni...
    > Czy to jakas zakrojona na wieksza skale akcja?

    U mnie jest dokładnie tak samo jak u Ciebie.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    guru, n:

  • 4. Data: 2012-06-28 11:16:49
    Od: luc <b...@g...net>

    On 28 Cze, 10:47, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > U mnie jest dokładnie tak samo jak u Ciebie.

    Tak samo.

    pzdrwm
    luc