  • 1. Data: 2012-06-27 22:16:34
    Temat: Alior Sync - karta kredytowa
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    Ktoś już zamawiał ?

  • 2. Data: 2012-06-28 11:48:44
    Temat: Re: Alior Sync - karta kredytowa
    Od: Pablo <p...@g...com>

    Dnia Wed, 27 Jun 2012 22:16:34 +0200, Pan Sowa napisał(a):

    > Ktoś już zamawiał ?

    Tak, po weryfikacji online dochodu i tozsamosci, wstepna decyzja byla
    pozytywna,bank mial dzwonic w przeciagu 2 dni roboczychi z jakiejs
    przyczyny bank nie mogl sie do mnie dodzwonic i dlatego wniosek zostal
    zamkniety.
    Nastepnego dnia dostalem informacje emailem o powyzszym,gdzie po mojej
    odpowiedzi pewna pani z alior sync sie do mnie dodzwonila i zaproponowala
    zlozenie nowego wniosku...wiec tyle po karcie sync

  • 3. Data: 2012-06-28 19:11:07
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-06-28 11:48, Pablo pisze:
> [...]
    > odpowiedzi pewna pani z alior sync sie do mnie dodzwonila i zaproponowala
    > zlozenie nowego wniosku...wiec tyle po karcie sync

    Do mnie zadzwonili ale po to żeby mnie poinformować że się dane nie
    zgadzają :) I tyle mojej przygody z Synciem :)