  • 1. Data: 2012-06-27 19:15:12
    Temat: Sync - loga sklepow w historii zakupow
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Rozliczylo mi dzisiaj transakcje robione debetowka Sync (swoja druga
    50 pln juz dostalem).

    Zaskoczyla mnie jedna rzecz, na wyciagu graficznym przy zaplacie karta
    w sklepie pojawia sie loga firmy (typu Lidl, Stokrotka, Rossmann)
    zaskoczylo mnie to, i musze Wam napisac ze to bardzo przyjemna rzecz,
    ulatwiajaca orientacje na wyciagu :)

    Maly gadget a cieszy :D

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2012-06-27 20:03:46
    Temat: Re: Sync - loga sklepow w historii zakupow
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.06.2012 19:15, Rafal M pisze:
    > Maly gadget a cieszy :D

    Hehehe

    Juz ktos pisal na forum mBąka, ze mu sie zamiast "Lewiatana" (sklep
    spozywczy) pojawia "Leviatan" (art. biurowe) i logo wlasnie tego drugiego.

  • 3. Data: 2012-06-27 21:08:21
    Od: Subiektywny Test Upierdliwego Konsumenta <c...@g...com>

    On 27 Cze, 19:15, Rafal M <r...@g...com> wrote:
    > Hej
    >
    > Rozliczylo mi dzisiaj transakcje robione debetowka Sync (swoja druga
    > 50 pln juz dostalem).

    > /ciach/

    > Maly gadget a cieszy :D
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafal

    nie wiem czy było, ale zasilenie z Aliora w momencie zostało
    odnotowane w Syncu.
    Niby powinno być oczywiste, ale nie takie cuda widywałem.
    Też miłe w każdym razie.