    From: "Marcin" <w...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [PKOBP] Rata odsetkowa
    Date: Sun, 28 Nov 2004 19:55:33 +0100

    Witam

    Splacam grzecznie kredyt studencki zaciagniety w PKO BP,
    ale jedna rzecz zastanawia mnie na harmonogramie splat.
    Otoz: Mam stala rate kapitalowa i zmienna rate odsetkowa.
    Na moj prosty rozum to rata odsetkowa co miesiac
    powinna byc mniejsza. A nie jest. Np. za grudzien 57,79 PLN
    a za styczen 59,11.
    Nie chodzi o kwote bo to nie sa wielkosci istotne. Ale o
    fakt, ze te kwoty na harmonogramie sie czasami zwiekszaja
    o ok. 1 PLN.
    (choc ogolna tendencja jest malejaca).
    Jak to mozna wytlumaczyc?
    Przeicez wszytskie raty wyliczone sa przy takim samym oprocentowaniu
    od coraz mniejszej sumy kapitalu pozostalego do splaty...

    Pozdrawiam

    Marcin