  • 1. Data: 2004-11-28 15:09:21
    Temat: Karta walutowa
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    Witam!

    Tak sobie kombinuję, jakby dało się nie mając stałych dochodów, otrzymać
    kartę VISA albo MC. Nie potrzebuję kredytowej, a jedynie charge. Niestety,
    wszystkie banki i tak chcą wypełnienia wniosku i stąd moje pytanie - czy nie
    mając stałych udokumentowanych dochodów mam wogóle po co próbować ubiegać
    się o VISĘ walutową w PEKAO, BPH czy BZ WBK?
    Czy ktoś to już może przerabiał?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa

  • 2. Data: 2004-11-28 19:55:05
    Temat: Re: Karta walutowa
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Maciej Wójcik wrote:
> [...]
    > pytanie - czy nie mając stałych udokumentowanych dochodów mam wogóle po
    > co próbować ubiegać się o VISĘ walutową w PEKAO, BPH czy BZ WBK?

    Pekao SA VISA CLASSIC DEBETOWA
    Karta ma swoj rachunek, na ktory wplacasz pieniedze i tyle ile masz na
    koncie tyle mozesz wydac.
    Jezeli nie masz konta to musisz przy otwarciu konta wplacic jakas kwote
    na dzien dobry, ale ktora pozniej jest do wydania.
    Bardzo wygodna sprawa.
    Szczegolow szukaj na stronie internetowej, nie wiem czy ten link ponizej
    zadziala, ale sprobuj

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni4s2.xml?/sid=34/
    lang=PL/201244-283666-96144

  • 3. Data: 2004-11-28 20:12:36
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Pekao SA VISA CLASSIC DEBETOWA
    No własnie przyglądałem jej się, ale też trzeba wypełnić jakiś wniosek.
    Codzi mi o to, czy nie mając stałych dochodów mam szansę dostania tej karty?
    I przy okazji pytanie - jest powiedziane, że trzeba zdeponować 500zł jako
    opłatę gwarancyjną. Kiedy te pieniądze zwracają? Bo 500zł + ew. 150USD to
    się robi już całkiem droga impreza z tego... :-/

  • 4. Data: 2004-11-28 21:03:47
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Maciej Wójcik wrote:

> [...]
    > jako opłatę gwarancyjną. Kiedy te pieniądze zwracają? Bo 500zł + ew.
    > 150USD to się robi już całkiem droga impreza z tego... :-/

    Zawsze sie jakis wniosek wypelnia.
    Juz nie pamietam czy sie tam pytaja o dochody, czy nie. W kazdym razie
    dla banku ta karta jest w miare bezpieczna, bo oni nie udzielają ci
    żadnego kredytu, więc nie będzie to miało dla nich znaczenia.
    Juz nie pamietam, ale chyba jako dochód wpisałem 400 zł stypendium i
    nikt sie o nic wiecej nie pytał.

    Opłaty są albo albo.
    albo 500 zł kiedy chcesz kartę w złotówkach
    albo 150 USD jeśli chcesz w dolarach.
    No chyba, że chcesz obie.

    Wpłacone pieniądze są do wykorzystania od razu.
    Tak kwota jest po prostu pewną barierą.