eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP zamierza w 04 zostać liderem rynku kart kredytowych › PKO BP zamierza w 04 zostać liderem rynku kart kredytowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PKO BP zamierza w 04 zostać liderem rynku kart kredytowych
    Date: Wed, 22 Oct 2003 14:41:13 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 54
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179021013.chello.pl
    Message-ID: <bn5ttd$a5h$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179021013.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1066826477 10417 62.179.21.13 (22 Oct 2003 12:41:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 22 Oct 2003 12:41:17 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:265028
    [ ukryj nagłówki ]

    Za PAPem i WP
    PKO Bank Polski zamierza w przyszłym roku osiągnąć pozycję lidera na polskim
    rynku w wydawaniu kart kredytowych - poinformował na środowej konferencji
    prasowej wiceprezes banku Jacek Obłękowski.

    "Bank PKO BP na koniec przyszłego roku chce być liderem jeśli chodzi o
    wydawanie kart kredytowych. Chcemy wyprzedzić Citibank i wierzę, że naprawdę
    to się zmaterializuje" - powiedział Obłękowski.

    Prezes poinformował, że w pierwszych trzech kwartałach 2003 roku PKO BP
    wydało 60.000 kart kredytowych, co daje udział w tym rynku na poziomie 35-36
    proc.

    "Liczyliśmy, że sprzedaż będzie większa natomiast jeśli chodzi o udziały w
    rynku myślę, że możemy być zadowoleni" -powiedział Obłękowski.

    "Chciałbym, aby sprzedaż wszystkich rodzajów kart kredytowych jeszcze w tym
    roku wzrosła do takiego poziomu, abyśmy byli na drugim miejscu pod względem
    liczby wydanych kart i mieli 120- 130.000 wydanych kart na koniec tego
    roku" - dodał.

    Bank zamierza również dążyć do rentowności swojego oddziału internetowego
    Inteligo.

    "Chcemy ten biznes prowadzić w ten sposób, by w połowie przyszłego roku był
    on rentowny dla PKO BP. Nie chcemy natomiast koniecznie powiększać liczby
    naszych klientów" - powiedział PAP Obłękowski.

    Dodał, że obecnie klientami Inteligo jest około 260.000 osób, a na przełomie
    obecnego i przyszłego roku powiększy się o klientów platformy internetowej
    PKO BP.

    "Będzie to wzrost aktywnych, posiadających zgromadzone środki klientów
    Inteligo o 30.000 osób" - powiedział Obłędowski.

    Zysk netto PKO BP w I półroczu wyniósł 722,5 mln zł, czyli około 1,5 mln zł
    więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. W czwartek bank opublikuje
    wyniki finansowe po III kwartale.(PAP)

    oraz
    Program partnerski PKO VITAY

    PKO Bank Polski we współpracy z PKN ORLEN S.A. wprowadza na rynek Program
    partnerski PKO VITAY w ramach którego oferuje Partnerską kartę kredytową PKO
    VITAY. Nowy produkt jest kompleksowym połączeniem wszystkich zalet kart
    kredytowych PKO Banku Polskiego i programu lojalnościowego VITAY,
    realizowanego na stacjach paliw sieci PKN ORLEN.
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3553

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1