  • 11. Data: 2003-11-09 15:16:25
    Temat: Re: PKO BP - nieprawidlowe numery kont?
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    gilder <g...@i...at.pl> wrote:

    > Raczej opierałem się na tym, że mając w jednym banku kilka kont, z
    > róznymi numerkami na końcu, liczba kontrolna się nie zmianiała.

    Jeśli w Inteligo, to tak ma być - u nich jest odwrotnie: cyfra kontrolna
    jest stała, a reszta numeru konta jest tak dobierana żeby pasowała.

    > Nie znam sposobu obliczenia tego to fakt, ale opierałem śie na
    > własnych sposptrzeżeniach.

    A proszę bardzo:
    http://www.zbp.pl/doc/Karta%20wersja%202.0.pdf

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 12. Data: 2003-11-09 20:19:34
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie wiem jak z fortisa, ale z mBanku do PKO BP numer ppxxxxxxxyyyyyyyyy
    > wpisuje się tak xxxxxxxx-ppxxxxxxxxyyyyyyyyy.

    A mi pani mLinka powiedziała, że trzeba wpisywać tak:
    xxxxxxxx-xxxxxxxxyyyyyyyyy :))

    być może działa też wpis z liczbą kontrolną :))

    --
    Blood on your hands as you put them
    near the hole in your chest

  • 13. Data: 2003-11-09 22:17:35
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl> wrote:
    > A mi pani mLinka powiedziała, że trzeba wpisywać tak:
    > xxxxxxxx-xxxxxxxxyyyyyyyyy :))

    Była w błędzie :)

    > być może działa też wpis z liczbą kontrolną :))

    Na pewno - sprawdzone :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 14. Data: 2003-11-10 06:23:35
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

> [...]
    > róznymi numerkami na końcu, liczba kontrolna się nie zmianiała.
    >
    > Nie znam sposobu obliczenia tego to fakt, ale opierałem śie na

    Ostatnia, ósma cyfra w numerze banku jest liczbą kontrolną, a ta
    dwucyfrowa liczona jest od całości (w tym od tej cyfry kontrolnej z
    numeru banku).

    Grzexs

  • 15. Data: 2003-11-10 14:23:17
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote:

    > Była w błędzie :)

    To dalczego działa mi zlecenie stałe z mBanku do PKO BP??? ;))

    > Na pewno - sprawdzone :)

    No to sprawdzę... ;>>

    --
    Welcome...! to the elder ruins again
    The wind whispers beside the deep forest

  • 16. Data: 2003-11-10 22:53:18
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl> wrote:

    > To dalczego działa mi zlecenie stałe z mBanku do PKO BP??? ;))

    Bo masz szczęście, że docelowy oddział PKO BP księguje taki przelew - nie
    wszystkie to robią :)
    Za to "moim" sposobem działają wszystkie :)

    > No to sprawdzę... ;>>

    A pewnie że sprawdź :D

    --
    ukłony - skowi