  • 1. Data: 2003-11-07 08:57:19
    Temat: pilne ! - przenoszenie kredytu odnawialnego do MBanku
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@N...pl>

    moja Rodzicielka przenosi limit z PKOSA do mBanku.

    dostala informacje ze musi zlozyc ORYGINAL wypowiedzenia umowy kredytowej w
    Mbanku, natomiast PKOSA nie chce takiego oryginalu wydac .

    tak wiec:
    - mlinka twierdzi ze musi byc to oryginal (nie wystarczy potwierdzona przez
    PKOSA kserokopia)
    - pkosa twierdzi ze takiego oryginalu nie moze wydac

    jak to jest w przypadku przenoszenia k.odn. z innych bankow ??

    pozdrawiam
    Cyprian Prochot
    Krakow, Escort 1.8 TD '98 bialy (oklejony)
    ...Ten od dymiacego niegdys escorta i klucza francuskiego ...

  • 2. Data: 2003-11-07 09:13:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Cyprian Prochot <c...@N...pl> > > dostala informacje ze musi
    zlozyc ORYGINAL wypowiedzenia umowy
    > kredytowej w Mbanku, natomiast PKOSA nie chce takiego oryginalu wydac

    Dlaczego nie chce? Wydaje mi sie ze wszedzie kopie dokumentow powinni dawac
    w dwoch egzemplarzach - a ksero jak bardzo chca moga sobie zostawic ;)

  • 3. Data: 2003-11-07 09:25:57
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    > PKOSA kserokopia)
    > - pkosa twierdzi ze takiego oryginalu nie moze wydac

    Trzeba było od razu mieć 2 oryginały ;-D
    (wypowiedzenie i potwierdzenie dla siebie)
    Napisz jeszcze jeden 'oryginał' i niech Ci na nim potwierdzą

    ps. co to jest PKOSA?

  • 4. Data: 2003-11-07 09:37:05
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@N...pl>

    <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > Trzeba było od razu mieć 2 oryginały ;-D
    > (wypowiedzenie i potwierdzenie dla siebie)
    > Napisz jeszcze jeden 'oryginał' i niech Ci na nim potwierdzą

    ok

    > ps. co to jest PKOSA?

    przepalcowanie ;) Pekao SA ;)

  • 5. Data: 2003-11-07 17:44:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > Trzeba było od razu mieć 2 oryginały ;-D
    > (wypowiedzenie i potwierdzenie dla siebie)
    > Napisz jeszcze jeden 'oryginał' i niech Ci na nim potwierdzą

    Wlasnie tak zrobilem przy wypowiedzeniu Umowy o korzystanie z karty
    kredytowej w Multi... i co sie stalo? ;)
    Przynioslem 2 egzemplarze, poprosilem o o potwierdzenie przyjecia...
    Pani wziela ode mnie, poszla do kopiarki... tu zwrocilem uwage, ze
    przynioslem 2 kopie i wystarczy na niej podpisac... moja uwaga zostala
    kompletnie zignorowana ;).
    Z wykonana kopia poszla do doradcy, ktory sie na niej podpisal i ja
    otrzymalem... zabralem i chcialem wyjsc z banku... na szczescie przyjrzalem
    sie temu co sie na niej znajduje... a tam... "za zgodnosc z oryginalem" i
    podpis. Zadnej daty ani nic takiego... Musialem wiec wrocic i wytlumaczyc ze
    biurokratyczne BRE nie uzna mi takiego potwierdzenia rozwizania umowy ;).
    Moja uroczadoradczyni poszla znowu do kolegi i pyta... czy ma zrobic jeszcze
    raz kopie tego papieru ktory przed chwila podpisal ;). Ten na szczescie
    chyba zrozumial, ze nie chodzi mi o kolejne potwierdzenie z oryginalem,
    potwierdzenia z oryginalem ;). Postawil kolejne 2 pieczatki, wstawil date i
    sie podpisal... A wywawalo sie, ze to bedzie takie proste... wystarczylo
    podpisac sie na tym cos przynioslem i dac mi 1 egzemplarz ;)

    Maciej

  • 6. Data: 2003-11-07 20:02:26
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    W wiadomości news:bofmqq$2auj$1@news2.ipartners.pl,
    Cyprian Prochot napisał:

    > moja Rodzicielka przenosi limit z PKOSA do mBanku.
    >
    > dostala informacje ze musi zlozyc ORYGINAL wypowiedzenia umowy
    > kredytowej w Mbanku, natomiast PKOSA nie chce takiego oryginalu wydac

    Nie wiem, czy nie powinieneś jakoś się zabezpieczyć. Niedawno był tu post
    człowieka, który miał obiecany kredyt w mBanku, wypowiedział umowę kredytową
    w (AFAIR) Pekaosa, a wtedy mBank odmówił mu kredytu.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 7. Data: 2003-11-08 11:27:41
    Od: Piotrr <m...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-11-07 09:57, Użytkownik Cyprian Prochot napisał:
> [...]
    > - pkosa twierdzi ze takiego oryginalu nie moze wydac
    >
    > jak to jest w przypadku przenoszenia k.odn. z innych bankow ??

    Przenioslem swój limit kredytowy z Kredyt Banku do Mbanku ok. miesiąc
    temu (tydzień przed rozopczęciem promocji kurde bele :(
    W Kredyt Banku konto całkowicie zlikwidowałem. Dostałem tylko kopię
    dyspozycji zamknięcia konta, na którym dopisałem "Proszę o zamknięcie
    rachunku limitu kredytowego nr xxx". Podpis i pieczątka z banku.
    Limit w mBanku dostałem bez żadnych pytań czy wątpliwości z ich strony.

    Pozdrawiam
    Piotrr

    --
    Widzisz synku? Tak wygląda baleron!