  • 1. Data: 2005-11-17 13:19:11
    Temat: [OT] IE a strona Lukasa
    Od: Flying Sourcer <g...@g...pl>

    Witam Grupowiczów,

    problem jest następujący, otóż od zmiany systemu internetowego w
    Lukasie moja znajoma niestety nie może zalogować się na swoje konto.
    To nawet za dużo powiedziane, ona po prostu nie może dostać się na
    stronę logowania. Strony informacyjne banku chodzą bez problemu.
    Komputer pracuje pod kontrolą Win98PL, przeglądarka to oczywiście IE
    5.5, ustawienia przeglądarki zgodne z zaleceniami na stronach banku,
    łączy się z Internetem poprzez modem. Interweniowała już w oddziale,
    coś tam robili z tokenem, nadali nowe hasło i w oddziale udało jej się
    zalogować. Po powrocie do domu i próbie dostania się na swoje konto -
    niestety ZONK! Żeby było śmieszniej strony transakcyjne innych banków
    chodzą bez najmniejszych problemów.

    Czy ktoś ma jakiś pomysł, co może być przyczyną tych problemów?

    Czyszczenie historii, wywalanie plików cookie i tymczasoych niestety
    nie dało żadnych rezultatów:-(

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R.
    Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 2. Data: 2005-11-17 19:05:20
    Temat: Re: [OT] IE a strona Lukasa
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 17-11-2005 o 14:19:11 Flying Sourcer <g...@g...pl> napisał:

> [...]
    > Strony informacyjne banku chodzą bez problemu. Komputer pracuje pod
    > kontrolą Win98PL, przeglądarka to oczywiście IE 5.5, (...)

    A dlaczego "oczywiście" ???

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://www.opera.com/mail/

  • 3. Data: 2005-11-18 08:37:58
    Od: Flying Sourcer <g...@g...pl>

    jooseff napisał(a):

    > A dlaczego "oczywiście" ???

    To taki skrót myślowy:-) Próbowałem przekonać ją do czegoś innego ale
    jest to osoba wysoce "antykomputerowa" i wszelkie innowacje na
    komputerze wprowadzają prawdziwy zamęt w jej życie :-) Nawet
    przestawienie ikon na pulpicie może doprowadzić do tragedii!

  • 4. Data: 2005-11-27 11:43:25
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 18 Nov 2005 09:37:58 +0100, Flying Sourcer <g...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >komputerze wprowadzają prawdziwy zamęt w jej życie :-) Nawet
    >przestawienie ikon na pulpicie może doprowadzić do tragedii!

    Może czas na próbę przekonania jej, że mamy rok 2005? :-) IE6 chyba aż
    tak bardzo się nie różni od 5.5, więc poproś ją o herbatę i w tym
    czasie niepostrzeżenie dokonaj uaktualnienia...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2005-12-06 12:40:57
    Od: Flying Sourcer <p...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Nov 2005 12:43:25 +0100, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > Może czas na próbę przekonania jej, że mamy rok 2005? :-) IE6 chyba aż
    > tak bardzo się nie różni od 5.5, więc poproś ją o herbatę i w tym
    > czasie niepostrzeżenie dokonaj uaktualnienia...

    ... co niniejszym uczyniłem. Dodatkowo doistalowałem Jave i poszło :-)

    --
    Pozdrawia, [2005-12-06 13:40:29]
    Piotr Miller >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> pe_em70.systempartnerski.pl