  • 1. Data: 2003-11-18 09:31:42
    Temat: PKO BP i niestandardowe formularze W/P
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Ostatnio wgłębiłem się w temat formularzy wpłaty gotówkowej / przelewu.

    Jak wszyscy wiedzą - powinny być one zgodne z normami [tu sobie wpiszcie
    odpowiednie :-)].

    Bardzo istotny jest kolor poddruku. Ja tam się na tym nie znam - generalnie
    wiem, że podruk nie może być czarny. :-) Inaczej - nie można sobie tego
    wydrukować w domku, jeśli nie ma się kolorowej drukarki albo czystych
    formularzy zakupionych wcześniej.

    PKO BP w swojej tabeli opłat mówi jednak o tym, że za zlecenie dokonane na
    podstawie formularza niestandardowego pobiera się dodatkowo 50% standardowej
    opłaty. No i wszystko pięknie.

    Teraz dwa istotne fakty:

    - formularz wydrukowany w całości kolorem czarnym jest formularzem
    niestandardowym
    - opłata za wpłatę gotówkową na konto inteligo wynosi 0,00 PLN [słownie:
    zero złotych, zero groszy]

    Mam nadzieję, że już kojarzycie o co chodzi. :-) 150% z zera polskich nowych
    złotych to dalej jest zero polskich nowych złotych. :-)

    No to czym prędzej do i...@p...pl. I oto oczekiwana z
    niecierpliwością odpowiedź:

    Szanowny Panie,

    dokonując wpłaty na konto INTELIGO na drukach niestandardowych nie będzie
    pobrana żadna opłata.
    Pozdrawiam,

    H(...)G(...)S(...)
    Departament Promocji i Komunikacji
    PKO Bank Polski

    Ciekawe jak to wyjdzie w praktyce - bo obawiam się, że mogą być z tym
    wielkie problemy. :-)

    Nic, dziś podejście numer 1. Będę raportować.

    Chciałbym zachęcić do testów dla dobra nauki i meldowania o wynikach właśnie
    tutaj. :-)

    Dodam, że formularze można wydrukować z serwisu transakcyjnego inteligo.
    Enjoy !

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 2. Data: 2003-11-18 16:20:41
    Temat: Re: PKO BP i niestandardowe formularze W/P
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Chciałbym zachęcić do testów dla dobra nauki i meldowania o wynikach
    właśnie
    > tutaj. :-)

    No to ja podsyłam efekty badań.

    Lokalna agencja PKO BP.

    Kobitka stwierdziła, że oddział jej każe pobierać opłaty za niestandardowe
    formularze. Marudziła, marudziła, przeczytała maila z centrali PKO BP i
    przyjęła, ale stwierdziła, czy ja nie mogę wypełnić czerwonego kwitka, bo
    oddział będzie im wypisywać usterki...

    Wniknę w temat troszkę inaczej, przecież nie będę kupować specjalnie
    kolorowego zasobnika do drukarki. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-11-18 16:24:40
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Lokalna agencja PKO BP.
    >
    > Kobitka stwierdziła, że oddział jej każe pobierać opłaty za niestandardowe

    Powiedz jej, że jak najbardziej się zgadzasz
    i niech śmiało doliczy 50% prowizji zgodnie z taryfą :)))

  • 4. Data: 2003-11-18 16:31:45
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Powiedz jej, że jak najbardziej się zgadzasz
    > i niech śmiało doliczy 50% prowizji zgodnie z taryfą :)))

    Też jej mówię. Ale potrafiła tylko wzruszać ramionami i mówić, że 'tu nam
    mówią tak, a tu co innego'. Na koniec stwierdziła, że ona i tak pracuje
    tylko do końca tygodnia i ją to już nie obchodzi. :-)

    Następnie poprosiła mnie, żeby jej towarzyszyć przy zamykaniu agencji, bo
    już była 16.50, a o 17.00 zamykają, 'i jest troszkę niebezpiecznie'. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 5. Data: 2003-11-18 16:44:07
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    Wojciech Nawara <n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > już była 16.50, a o 17.00 zamykają, 'i jest troszkę niebezpiecznie'. :-)

    Hehehe ;-))
    Uwielbiam takie opowieści...
    Dałes się skusić? Razem zamykaliście agencję? ;-)

  • 6. Data: 2003-11-18 17:36:17
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "LUZYTA" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Hehehe ;-))
    > Uwielbiam takie opowieści...
    > Dałes się skusić? Razem zamykaliście agencję? ;-)

    Dziewczyna w sumie w moim wieku lub niewiele starsza, aczkolwiek zupełnie
    nie w moim typie. :-)

    Poczekałem aż przyjdzie, wyszedłem, poczekałem aż zamknie drzwi i wsio. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 7. Data: 2003-11-18 17:37:23
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    Poza tym. Ja jestem tolerancyjny. Ale nie do bólu. A ona w końcu pracuje w
    AGENCJI. :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 8. Data: 2003-11-19 01:45:43
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Wojciech Nawara napisał:
    > Poczekałem aż przyjdzie, wyszedłem, poczekałem aż zamknie drzwi i wsio. :-)

    Szkoda, że nie zamknęliście jej raz na zawsze. Jednego trefnego banku
    mniej. ;-) Ponoć tej pani nic już nie obchodzi co się będzie działo z
    tym Oddziałem. ;-)

    K.