  • 1. Data: 2003-11-18 08:27:03
    Temat: Konto walutowe przez Internet - w którym banku
    Od: "Galahad" <g...@n...pl>

    Witam
    W którym banku można założyć subkonto walutowe i dokonywać przelewów
    pomiędzy kątem walutowym i łotówkowym bez problemu za pomocą Internetu?
    Tak jak to kiedyś było w Handlobanku fajnie zrobione. :)
    pozd
    kk

  • 2. Data: 2003-11-18 08:56:28
    Temat: Re: Konto walutowe przez Internet - w którym banku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Galahad <g...@n...pl> wrote:
    > W którym banku można założyć subkonto walutowe i dokonywać przelewów
    > pomiędzy kątem walutowym i łotówkowym bez problemu za pomocą
    > Internetu? Tak jak to kiedyś było w Handlobanku fajnie zrobione. :)

    Kiedys mozna bylo w BZ WBK - ale juz nie mozna.
    Mozna w MultiBanku (ale w okreslonych godzinach pracy :), sprawdz jeszcze w
    Nordea Banku, Kredyt Banku i Millennium.
    Citi przez telefon.
    Te banki maja mozliwosc przelewow zagranicznych - wiec mysle, ze i na swoje
    konto tez... W Multi dziala - w pozostalych nie wiem