  • 1. Data: 2003-11-18 10:07:51
    Temat: Wyzsze oprocentowanie lokat w mBanku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Klienci mBanku zarobili już ponad 280 mln zł, deponując w mBanku ponad 2,6
    miliarda zł po blisko trzech latach działalności pierwszego wirtualnego
    banku w Polsce.

    (...)

    Zyski Klientów mBanku liczone jako suma odsetek z oszczędności na lokatach i
    rachunkach osobistych oraz szacowane zyski z inwestycji poczynionych w
    Supermarkecie FI przekroczyły 280 mln zł w okresie ostatnich trzech lat
    działalności mBanku.

    Od 18 listopada br. oprocentowanie mLOKATY zostaje podwyższone i kształtuje
    się następująco:
    - mLOKATA 3 miesięczna, stała stopa oprocentowania - 4,10 %
    - mLOKATA 6 miesięczna, stała stopa oprocentowania - 4,20 %
    - mLOKATA 9 miesięczna, stała stopa oprocentowania - 4,30 %
    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3699

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-11-18 13:33:13
    Temat: Re: Wyzsze oprocentowanie lokat w mBanku
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    > - mLOKATA 6 miesięczna, stała stopa oprocentowania - 4,20 %
    > - mLOKATA 9 miesięczna, stała stopa oprocentowania - 4,30 %

    żadna rewelacja
    np. w VWBanku oprocentowanie jest sporo wyzsze

    wlasnie mi sie skonczyla lokata "antypodatkowa" i pomimo
    sentymentu jakim darze mBank przesunalem kase do VW

    life is brutal A business to business

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=38508

  • 3. Data: 2003-11-18 21:44:58
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Bob <b...@p...pl> nagryzmolił(a) w
    news:3095-1069162394@trch.spray.net.pl :

> [...]
    >
    > wlasnie mi sie skonczyla lokata "antypodatkowa" i pomimo
    > sentymentu jakim darze mBank przesunalem kase do VW

    Gdyby jeszcze VW był on-line to nie było by o czym gadać. Szkoda..

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica