  • 1. Data: 2003-11-18 08:42:11
    Temat: Multi - Euronet
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Chlip, chlip w moim 70-tys mieście (Głogów) zlikwidowano jedyny bankomat
    Euronetu - czyżby zmowa PKO i BZWBK, w których kiedyś miałem rachunki???
    Multi bardzo szybko zareagowało na moją prośbę o aktualizację listy
    bankomatów - niestety oznacza to, że Głogów zniknął z listy ;-(((

    Adam

  • 2. Data: 2003-11-18 20:30:13
    Temat: Re: Multi - Euronet
    Od: "Piotr" <p...@d...pl>

    Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Multi bardzo szybko zareagowało na moją prośbę o aktualizację listy
    > bankomatów - niestety oznacza to, że Głogów zniknął z listy ;-(((

    Zniknął ten na Alei Wolności w sklepie Merkury ?
    Co z bankmatem Euronetu w banku Millenium ?

    Piotr

  • 3. Data: 2003-11-18 22:31:42
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr napisał:

    > Zniknął ten na Alei Wolności w sklepie Merkury ?
    > Co z bankmatem Euronetu w banku Millenium ?

    Nic z tego. To sa bankomaty Millenium i zaplaci prowizje.

    Bartol

  • 4. Data: 2003-11-20 07:49:23
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zniknął ten na Alei Wolności w sklepie Merkury ?
    > Co z bankmatem Euronetu w banku Millenium ?

    dokładnie ten - po remoncie sklepu bankomat zniknął
    a co do Millenium to masz już odpowiedź
    przyjdzie mi chyba otworzyć konto w Inteligo do wykorzystania w chaakterze
    elektronicznej portmonetki - bankomatów PKO jest u nas multum

    AS