  • 1. Data: 2002-12-16 00:55:09
    Temat: ePKO BP czy mBank ?
    Od: "Szymek" <j...@g...pl>

    co wybrac ? oto jest pytanie ....
    chodzi nie tyle co oszczednosci (konto studenckie z mala iloscia pieniazkow)
    ,ale o to , by za posrednictwem bankomatow moc wybierac kase, i dokonywac
    przelwow za pomoca komputera, wazne tez sa oplaty za podstawowe
    operacje(prowadzenie konta, wyciagi, wplaty i wyplaty)

    zatem co wybrac ?

    Janusz

  • 2. Data: 2002-12-16 07:29:16
    Temat: Re: ePKO BP czy mBank ?
    Od: "%oil" <c...@A...konto.pl>

    ePKO BP i mBank nigdy nie myslałem ze ktos bedzie te dwa banki porównywał(to
    se neda)

  • 3. Data: 2002-12-16 07:59:37
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > co wybrac ? oto jest pytanie ....

    Oczywiście, że mBank albo Inteligo ;)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2002-12-16 08:10:27
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 16 Dec 2002 01:55:09 +0100, "Szymek" <j...@g...pl> wrote:

> [...]
    >przelwow za pomoca komputera, wazne tez sa oplaty za podstawowe
    >operacje(prowadzenie konta, wyciagi, wplaty i wyplaty)

    Jak juz to porownuj oferty Inteligo i mBanku i wybierz lepsza dla
    Ciebie.
    Bo ePKO na poczatku przyszlego roku ma byc polaczone z Inteligo i IMO
    najbardziej prawdopodobnym scenariuszem jest po prostu przeniesienie
    klientow ePKO do Inteligo. Uzytkownicy ePKO robiacy duzo przelewow
    moga sie troche zdenerwowac :)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 5. Data: 2002-12-16 09:21:17
    Od: g...@p...gazeta.pl

    ePKO i tak zniknie. Załóż sobie mBank+Inteligo. W mBanku będziesz mógł operować kasą
    za darmo (przelewy), do Inteligo wpłacisz w oddziale za darmo i będziesz miał więcej
    bankomatów oraz tanią kartę do operacji w necie.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2002-12-16 18:24:34
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Szymek <j...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atj8a8$89b$...@n...onet.pl...
> [...]
    > przelwow za pomoca komputera, wazne tez sa oplaty za podstawowe
    > operacje(prowadzenie konta, wyciagi, wplaty i wyplaty)

    ePKO, albo jedno i drugie. Potem sobie wybierzesz.

    Lepiej ePKO niz Inteligo bo za pare miesiecy beda "zachecac" klientow ePKO
    do przejscia do Inteligo....;-) To moze byc korzystniejsze niz zakladanie
    teraz Inteligo.
    W ePKO zaplacisz za konto studenckie 3,00zl/mc ale przelewy i wyplaty z 1700
    bankomatow masz darmo. Wplaty gotowkowe tez - w placowkach PKO BP.
    W Inteligo (obecnie wlasciciel ten sam - PKO BP, ale konto inne) nie placisz
    za prowadzenie, chyba ze w zwiazku z tym iz "konto studenckie z mala iloscia
    pieniazkow" saldo miesieczne spadnie ci ponizej 100,00zl. Wtedy zabulisz
    4,99zl za miesiac prowadzenia. Ale placisz za karte VE 0,99zl/mc...;-)). I
    przelewy platne po 0,99zl/szt.
    W mBanku prowadzenie, karta (do eKonta) i przelewy darmo, ale maja najmniej
    bezprowizyjnych bankomatow - tylko 400 Euronetow w wiekszych miastach. Z
    braku oddzialow nie wpacisz gotowki bezprowizyjnie - tylko przelew z innego
    banku.

    --
    Pozdrowienia
    ---