  • 1. Data: 2002-08-22 16:15:20
    Temat: Re: PEKAO SA bye baj baju bye bye
    Od: W...@p...wq.pl (Wiesiek)

    >witam w klubie, tez mi jakoś lżej na sercu (od 17.07.2002), proces zamykania
    >krótszy:))
    >
    >==========
    e tam przesadzacie :-)
    jak tam ma konto juz sporszy kawalek czasu ui zadowolony jestem
    doboolowo
    1 - dali mi - jako bezrobotnemu bumowi - debecik = 300 zl (co prawda
    musialem w tym celu przepuscic przez to konto kilka tys aby mi
    uwierzyli ze jako bum mam kasze:-)
    2 = maja prymitywny offlinowy bankomat ktory moge na spokojnie orznac
    na 2300 jesli mi trzeba :-)
    3 - paniusie z banku uprzejme
    4 - w kolejce rzadko stoje (moze to dlatego ze na wsi, no to
    naturalne)

    i w ogole jestem zadowolony - POLECAM!! :-))

    wiesiek

  • 2. Data: 2002-08-22 17:44:56
    Temat: PEKAO SA bye baj baju bye bye
    Od: o...@p...onet.pl

    Na wieczną rzeczy pamiątkę

    Z prawdziwą radością donoszę że w dniu wczorajszym to jest w środę 22 dnia
    miesiąca sierpnia 2002 stałem się klientem niebyłym w rozumieniu regulaminu i
    innych mało radosnych zarządzeń banku PEKAO SA.

    Proces zamykania konta trwał,
    i trwał
    i trwał.
    Wytrwał przez około 60 minut czystej obsługi. Oraz około 30 minut stania w
    kolejce co należy policzyć za niezwykle krótko.

    Serdecznie bank polecam - wszystkim moim wrogom. Przyjaciele już wiedzą
    dlaczego nie.

    Pani się dziwiła dlaczego po TYLU LATACH rezygnuję z tak wspaniałego banku. A
    ja się naprawdę zdziwiłem, że się Pani dziwiła i niewiele rzeczy w życiu
    zdziwiło mnie tak bardzo jak ta. Tam juz w ogóle nie kontaktują że istnieje
    konkurencja. Bankowy amway czy co?

    A kiedyś to był szyk i szpan korzystać z TELESERWISU

    albo płacić Euroczekiem

    albo wyciągnąć z portfela Partnera, albo Szopena....

    Niestety to już koniec.

    Współczuję wszystkim którzy jeszcze muszą, ostrzegam tych którzy jeszcze mogą,
    pozdrawiam zaś wszystkich bez wyjątków.

    omfumu

    co lubił być klientem PEKAO SA
    ale jeszcze bardziej lubi nim NIE być.

  • 3. Data: 2002-08-22 18:34:25
    Od: "kuba93" <N...@w...pl>

    witam w klubie, tez mi jakoś lżej na sercu (od 17.07.2002), proces zamykania
    krótszy:))

    PZDR
    quba
    www.radny2002.prv.pl

  • 4. Data: 2002-08-23 16:28:49
    Od: o...@p...onet.pl

    > e tam przesadzacie :-)

    nie dawno już grządek nie kopałem

> [...]
    > uwierzyli ze jako bum mam kasze:-)
    > 2 = maja prymitywny offlinowy bankomat ktory moge na spokojnie orznac

    bardzo prywitywny bankomat. Dwa razy z rzędu dwa kolejne bankomaty w centrum
    dużego miasta obsługiwane przez dwa różne oddziały pokwitowały wypłatę 1000 PLN
    podczas gdy pierwszy podał 000 PLN zaś drugi podał 750 PLN reszta się
    pośliznęła. To już nie jest off line tylko off off.

    > na 2300 jesli mi trzeba :-)
    > 3 - paniusie z banku uprzejme

    jedyny plus. a minus? przez 60 minut Pani zawodziła: taki klient i odchodzi? a
    dlaczego?

    > 4 - w kolejce rzadko stoje (moze to dlatego ze na wsi, no to
    > naturalne)

    czas oczekiwania w kolejkach od czterech lat NIGDY nie spadł poniżej
    przeciętnych trzech kwadransów. Rekord to 25 minut. Drugi rekord (naprawdę
    musiałem) to 1 godzina 50 minut.

    > i w ogole jestem zadowolony - POLECAM!! :-))

    a ja nie - NIE polecam. ODradzam.

  • 5. Data: 2002-08-23 18:58:46
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) <o...@p...onet.pl> wystukał(a) na klawiaturze parę
    literek w wiadomości news:7ebe.000001cf.3d652318@newsgate.onet.pl...
    > co lubił być klientem PEKAO SA
    > ale jeszcze bardziej lubi nim NIE być.

    a teraz gdzie konto zalozone??

  • 6. Data: 2002-08-24 14:49:52
    Od: stean <s...@p...onet.pl>

    "Marcin I." <b...@a...pl> napisal(a):

    >Tajemniczy(a) <o...@p...onet.pl> wystukał(a) na klawiaturze parę
    >literek w wiadomości news:7ebe.000001cf.3d652318@newsgate.onet.pl...

    hehe to ja sie za bardzo nie wyslilalem po prostu od przeszlo 1,5 roku
    mam `martwe` konto. poczekam az sami zamkna :)

  • 7. Data: 2002-08-24 16:28:07
    Od: o...@p...onet.pl

    > "Marcin I." <b...@a...pl> napisal(a):

    > hehe to ja sie za bardzo nie wyslilalem po prostu od przeszlo 1,5 roku
    > mam `martwe` konto. poczekam az sami zamkna :)

    to życzę przygód mniej niż moja znajoma która maklera zamykała lat 5 (słownie
    PIĘĆ) a z osobistym jeszcze walczy o opłaty za martwe konto (nazbierało się i
    przysłali wezwanie).

    No, i gratuluję odwagi.

    biru

  • 8. Data: 2002-08-24 16:28:55
    Od: o...@p...onet.pl

    > Tajemniczy(a) <o...@p...onet.pl> wystukał(a) na klawiaturze parę
    > literek w wiadomości news:7ebe.000001cf.3d652318@newsgate.onet.pl...
    >
    > a teraz gdzie konto zalozone??

    a gdzie NIE?

    omfumu

  • 9. Data: 2002-08-24 16:32:08
    Od: "Katarzyna Terelak" <k...@N...gazeta.pl>

    o...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > miesiąca sierpnia 2002 stałem się klientem niebyłym w rozumieniu regulaminu
    > innych mało radosnych zarządzeń banku PEKAO SA.

    Popieram wniosek kolegi. Ja mam zamiar zamknąć swoje konto w PKO SA bo już
    mam płaskostopie od stania w kolejkach w tym banku Teraz mam w mBanku i mam
    kolejki w du.....żym poważaniu orza oprocentowanie 6 z kawałkiem. Polecam

  • 10. Data: 2002-09-07 08:12:14
    Od: stean <s...@p...onet.pl>

    o...@p...onet.pl napisal(a):

> [...]
    >PIĘĆ) a z osobistym jeszcze walczy o opłaty za martwe konto (nazbierało się i

    troche pozno odpowiadam ale lepiej pozno niz wcale :)
    chyba jednak pofatyguje sie do pekao i zamkne te konto, mam alergie na
    ten bank wiec nie przyjdzie mi to latwo :(
    o moich perypetiach nie omieszkam poinformowac grupowiczow,
    swoja droga to niebezpiecznie miec takie martwe konto, oni juz od roku
    nie wysylaja wyciagow, i nie wiem co sie z nim dzieje moze juz mam
    jakis spory debet

    tomek