  • 1. Data: 2002-08-22 13:56:26
    Temat: + dla MultiBank CUF2 Pn
    Od: "NatiNatiUgango" <k...@s...pl>

    Duży plus dla 2 CUFu Multi na Garbarach.

    Wczoraj zostawiłem w oddziale swój dowód (zapomniałem przypomnieć aby został
    mi on zwrócony i zbyt energicznie wyszedłem). Okazało się, że zaraz po
    wyjściu z banku, jego pracownicy przez kilka godzin usiłowali się do mnie
    dodzwonić (zmieniłem nr telefonu komórkowego) aż wreszcie udało im się
    zastać pod nr stacjonarnym jednego z domowników, który podal nowy numer
    komórki. Zadzwonił sympatyczny pan i osobiście mnie poinformował, że zguba
    znalazła się w banku.

    Dziś rano odbierając dowód dostałem gotowy do podpisania wypełniony wniosek
    o zmiane mojego numeru w systemie.

    Tak powinno być w każdym banku, a ja postaram się w przyszłości pamiętać o
    dokumentach;)

    N.

  • 2. Data: 2002-08-22 15:37:21
    Temat: Re: + dla MultiBank CUF2 Pn