  • 1. Data: 2002-08-22 14:17:35
    Temat: Ktore banki maja najbezpieczniejsze dla klienta karty?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przy czym uwaga: nie chodzi mi tutaj o kwestie kradziezy i godzin
    dzialania zastrzezenia wstecz, tylko raczej o sytuacje, ze karte caly
    czas mam w szufladzie/kieszeni, a tu nagle pojawiaja sie transakcje
    nie moje.

    W szczegolnosci, czy jest bank, ktory ma w umowie z
    klientem/regulaminie karty zapisane, ze do anulowania transakcji
    telefonicznych/internetowych wystarczy moje oswiadczenie, ze to nie ja
    zlecalem te operacje? Pewnie nie ma, wiec moze bank, o ktorym wiadomo,
    ze chociaz _praktyka_ jest zawsze/z reguly taka?

    A i czy sa jakies roznice miedzy bankami jesli chodzi o (nie)mozliwosc
    reklamowania transakcji z pinem? Oraz blokowanie/odpowiedzialnosc
    banku za takie operacje _po zastrzezeniu_ karty?

    MJ

  • 2. Data: 2002-08-22 20:14:05
    Od: " Ro" <b...@N...gazeta.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(a):

> [...]
    > reklamowania transakcji z pinem? Oraz blokowanie/odpowiedzialnosc
    > banku za takie operacje _po zastrzezeniu_ karty?

    Najlepsze karty zawsze byly i sa te ze 100 procentowa protekcja znana
    bardziej jako "zero odpowiedzialnosci". Najlepiej jezeli protekcja jest
    podwojna lub potrojna to znaczy niezalezna jedna od banku, inna od systemu i
    np. jeszcze inna ustawowa czy prawna.

  • 3. Data: 2002-08-24 13:38:10
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 22 Aug 2002 20:14:05 +0000 (UTC), " Ro"
    <b...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >podwojna lub potrojna to znaczy niezalezna jedna od banku, inna od systemu i

    Kolejne wcielenie WK, osoby piszacej ciagle o realiach amerykanskich
    bez zrozumienia polskich ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 4. Data: 2002-08-24 21:44:41
    Od: "MK" <k...@N...gazeta.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> napisał(a):

    > Kolejne wcielenie WK, osoby piszacej ciagle o realiach amerykanskich
    > bez zrozumienia polskich ?
    > --
    > Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    > w...@a...net.pl
    > Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
    > galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/
    > Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.

    W rzeczywistosci jest to jeden z niewielu informatywnych postow. Zagladajac
    tu od czasu do czasu ma sie wrazenie ze jest to zupelnie zasciankowa grupa
    bez kontaktu z cywilizacja. Byc moze potrzeba zmienic definicje grupy na
    wylacznie zasciankowa.

  • 5. Data: 2002-08-24 21:45:50
    Od: "MK" <k...@g...pl>

  • 6. Data: 2002-08-24 21:46:14