  • 1. Data: 2002-08-22 11:49:01
    Temat: American Express
    Od: "qaz" <q...@p...fm>

    Czy macie jakieś doświadczenia z kartą American Express?

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2002-08-22 12:11:04
    Temat: Re: American Express
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "qaz" <q...@p...fm> wrote in message
    > Czy macie jakieś doświadczenia z kartą American Express?
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafał

    Raczej dobre. Czesto jest honorowana pomimo tego, ze nia ma naklejki Amexa,
    przynajmniej w Krakowie. Niskie transakcje zawsze bez autoryzacji. Dosc
    ladnie wyglada.

    marekz

  • 3. Data: 2002-08-22 12:36:22
    Od: bartosz j bujak <b...@w...pl>

    MarekZ wrote:

    > Raczej dobre. Czesto jest honorowana pomimo tego, ze nia ma naklejki Amexa,

    pod warunkiem, ze nie przez Millennium

    > ladnie wyglada.

    (kwestia gustu) jak to powiedzial moj kolega: wyglada jak bilet do
    cyrku,

    bb

  • 4. Data: 2002-08-22 12:45:12
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał w wiadomości

    > Raczej dobre. Czesto jest honorowana pomimo tego, ze nia ma naklejki
    Amexa,
    > przynajmniej w Krakowie.

    Potwierdzam i zaraz pewnie znowu dostane po dupie ze jednak tak nie jest ;-)

    Niskie transakcje zawsze bez autoryzacji.

    Ogolnie ostatnio jedna z nielicznych kart, gdzie mozna miec dosc duza
    pewnosc ze przejdzie bez autoryzacji.

    >Dosc ladnie wyglada.

    Inna ale mi sie podoba przy oklepanej VISIE ;-)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-08-22 12:53:01
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartosz j bujak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    Amexa,

    > pod warunkiem, ze nie przez Millennium

    A jakie znaczenie czy przez Mille czy nie?

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-08-22 13:40:30
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "qaz" <q...@p...fm> wrote in message
    > Czy macie jakieś doświadczenia z kartą American Express?

    Daruj sobie jak nie musisz (podróże zagraniczne, prestiż, szpan ;-) itp.)
    AmEx Millennium jest niewygodny w obsłudze (jak dla mnie), akceptowalność
    mniej niż interesująca (wg mnie).

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-08-22 13:44:26
    Od: bartosz j bujak <b...@w...pl>

    Jarosław Popiel wrote:

    > A jakie znaczenie czy przez Mille czy nie?

    Dlugo by pisac, nie ma banku bez wad, ale chyba tylko Mille..
    nie wyciaga z nich wnioskow (i co najwazniejsze nie czyta
    p.b.b)

    Po opisy doswiadczen odsylam do archiwum.

    pzr.
    bb.

  • 8. Data: 2002-08-22 13:47:03
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    >pod warunkiem, ze nie przez Millennium

    >(kwestia gustu) jak to powiedzial moj kolega: wyglada jak bilet do
    >cyrku,
    >
    >bb

    dla odmiany Diners wyglada moim zdaniem ladnie - ale z autoryzacje i
    akceptacja jest wrecz przeciwnie...
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 9. Data: 2002-08-22 13:51:08
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "qaz" <q...@p...fm> wystukał(a) na klawiaturze parę
    literek w wiadomości news:ak2k6s$bi1$1@szmaragd.futuro.pl...
    > Czy macie jakieś doświadczenia z kartą American Express?

    Krotki kod autoryzacji w posach, 2 cyfrowy :), jak wyciagasz ta zielona
    karte odrazu odrozniasz sie od tlumu niebieskich pko bp itp

    To tak mniej powaznie...

  • 10. Data: 2002-08-22 13:57:54
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Aug 22, 2002 at 03:47:03PM +0200, paulus wrote:

    > dla odmiany Diners wyglada moim zdaniem ladnie - ale z autoryzacje i
    > akceptacja jest wrecz przeciwnie...

    Pozwole sobie miec inne zdanie ;-)

    Zdecydowanie 80-90% platnosci wykonywanych karta to dc (dla mnie,
    miasto domyslne).

    --

    --w