    From: o...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PEKAO SA bye baj baju bye bye
    Date: 22 Aug 2002 19:44:56 +0200

    Na wieczną rzeczy pamiątkę

    Z prawdziwą radością donoszę że w dniu wczorajszym to jest w środę 22 dnia
    miesiąca sierpnia 2002 stałem się klientem niebyłym w rozumieniu regulaminu i
    innych mało radosnych zarządzeń banku PEKAO SA.

    Proces zamykania konta trwał,
    i trwał
    i trwał.
    Wytrwał przez około 60 minut czystej obsługi. Oraz około 30 minut stania w
    kolejce co należy policzyć za niezwykle krótko.

    Serdecznie bank polecam - wszystkim moim wrogom. Przyjaciele już wiedzą
    dlaczego nie.

    Pani się dziwiła dlaczego po TYLU LATACH rezygnuję z tak wspaniałego banku. A
    ja się naprawdę zdziwiłem, że się Pani dziwiła i niewiele rzeczy w życiu
    zdziwiło mnie tak bardzo jak ta. Tam juz w ogóle nie kontaktują że istnieje
    konkurencja. Bankowy amway czy co?

    A kiedyś to był szyk i szpan korzystać z TELESERWISU

    albo płacić Euroczekiem

    albo wyciągnąć z portfela Partnera, albo Szopena....

    Niestety to już koniec.

    Współczuję wszystkim którzy jeszcze muszą, ostrzegam tych którzy jeszcze mogą,
    pozdrawiam zaś wszystkich bez wyjątków.

    omfumu

    co lubił być klientem PEKAO SA
    ale jeszcze bardziej lubi nim NIE być.