  • 1. Data: 2004-06-09 09:30:43
    Temat: PEKAO S.A. -> Palanty
    Od: "czarnY" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    chce przestrzec wszystkich przed tym bankiem....
    likwidowalem Eurokonto www, zdalem karte visa i maestro 30.IV (jak prosili)
    do dzisiaj karty sa aktywne..... to banda mlotkow, ktorzy przepraszaja za
    niedopatrzenie,
    zdala od tych kretynow....

    pozdrawiam
    czarnY

  • 2. Data: 2004-06-09 09:41:13
    Temat: Re: PEKAO S.A. -> Palanty
    Od: "K " <k...@W...gazeta.pl>

    czarnY <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > do dzisiaj karty sa aktywne..... to banda mlotkow, ktorzy przepraszaja za

    eee tam, to bardzo rozrywkowy bank :)
    gdzies Ty sie uchowal przez ostatnie pare lat ?

  • 3. Data: 2004-06-09 12:56:31
    Od: m...@i...pl

> [...]
    > do dzisiaj karty sa aktywne..... to banda mlotkow, ktorzy przepraszaja za

    Jak można sprawdzić, że karty są wciąż aktywne,
    bo jestem w identycznej sytuacji (likwidacja Eurokonta i zdanie karty plus tokena)?

    Pozdrawiam
    Monika

  • 4. Data: 2004-06-09 14:25:13
    Od: slawek <s...@g...cl>

    > likwidowalem Eurokonto www, zdalem karte visa i maestro 30.IV (jak prosili)
    > do dzisiaj karty sa aktywne..... to banda mlotkow, ktorzy przepraszaja za

    no wlasnie jak to sprawdzic?
    dzisiaj likwidowalem konto. wypelnilem wniosek, oddalem karty, kobieta
    przeciela je wzdluz paska magnetycznego, wizalem kopie wniosku.
    pekao internet na pewno nie jest juz dla mnie dostepne, bo sprawdzilem.
    ale w jaki sposob mozna sprawdzic karty? no i jak karta moze byc aktywna
    skoro zostala pocieta?
    --
    pozdrawiam
    Slawek

    odpisujac na priva zamien
    .cl -> .pl w moim adresie email

  • 5. Data: 2004-06-09 15:01:45
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    slawek wrote:

    > no i jak karta moze byc aktywna
    > skoro zostala pocieta?

    A co ma pocięcie karty do jej statusu w Centrum Kart i Czeków?

    Centrum Kart i Czeków zamknie rachunek karty w momencie kiedy bank wyśle
    do nich taką dyspozycję.
    Jak chcesz się dowiedzieć co z twoją kartą, to zadzwoń do CKC i zapytaj.
    Ale daj bankowi miesiąc czasu na zamknięcie karty.

  • 6. Data: 2004-06-09 15:55:53
    Od: "slawek75" <s...@g...cl>

    > A co ma pocięcie karty do jej statusu w Centrum Kart i Czeków?

    ok, nie wiedzialem o jaka aktywnosc chodzi :-)