  • 1. Data: 2004-06-09 00:09:34
    Temat: przelewy za granic
    Od: "Sebastian Swęd" <d...@i...pl>

    Witam
    Chciałbym się dowiedzieć w jakim banku według was najlepiej założyć sobie
    konto walutowe w USD lub jeśli to możliwe od razu w USD i EURO z możliwością
    robienia przelewów za granicę. Oczywiście interesuje mnie jak najtańsze
    konto i jak najtańsze przelewy. Przelewy by były robione do Europy, Ameryki
    i Azji... Sumy by nie były duże raczej myślę, żę maksymalnie 200 USD a
    przewaznie 100.
    pozdrawiam
    Sebastian Swęd

    P.S. Jeśli pytanie było już na grupie kiedyś to przepraszam ale nie mogłem
    go odszukać

  • 2. Data: 2004-06-09 06:24:24
    Temat: Re: przelewy za granic
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > i Azji... Sumy by nie były duże raczej myślę, żę maksymalnie 200 USD a
    > przewaznie 100.
    > P.S. Jeśli pytanie było już na grupie kiedyś to przepraszam ale nie mogłem
    > go odszukać

    Kiepsko szukasz.. Przelewy w tych wysokościach są niemal nieopłacalne, bo
    opłaty będą rzędu 30 zł ,
    do tego mogą dojść opłaty pośredników i banku beneficjenta - nawet wyższe.
    Szczególnie radze uważać na banki amerykańskie, które [nieraz pobierają
    opłaty bez względu na opcje kosztów.

  • 3. Data: 2004-06-09 12:41:26
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Zbyszek <z...@w...o2.pl> wrote:

    > Kiepsko szukasz.. Przelewy w tych wysoko??ciach s?? niemal nieop??acalne, bo
    > op??aty b??d?? rz??du 30 z?? ,
    > do tego mog?? doj???? op??aty po??redników i banku beneficjenta - nawet wy??sze.
    > Szczególnie radze uwa??a?? na banki ameryka??skie, które [nieraz pobieraj??
    > op??aty bez wzgl??du na opcje kosztów.

    To spójrz na
    http://www.miernik.ctnet.pl/money/pecunix.en.html

    Jeżeli chcesz przelewać do jakichś krajów gdzie jakiś dealer Pecunixa
    ma lokalne konto to przy tak małych kwotach opłaci Ci się przelać w
    Polsce na Pecunix, i wypłacić w danym kraju. Szczególnie pewnie
    azjatyckie (Malezje itp), boo z polskich banków to pewnie koszty
    korespondentów pośredniczących będą jak nic.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 4. Data: 2004-06-11 00:48:29

    Miernik <m...@c...pl> napisał(a):
    ..
> [...]
    > azjatyckie (Malezje itp), boo z polskich banków to pewnie koszty
    > korespondentów pośredniczących będą jak nic...

    Na male lecz czeste przesylki pieniedzy z reguly wystarcza cos w rodzaju
    PayPal. Wazne aby przesylki byly darmowe i konto ubezpieczone powiedzmy do
    $100 tys. tak jak w PayPalu. Nigdy nie spotkalem sie z Pcunixem ale jezeli
    jest to darmowe i 100% ubezpieczone to mozna uzywac.