  • 1. Data: 2004-06-09 07:39:25
    Temat: Callcenter w Inteligo?
    Od: "Marcin Mielcarek" <malcoBEZSPAMU_&_WYWALTO@poczta.onet.pl>

    Witam,

    Czy ktos z Grupowiczow, moglby mnie oswiecic
    jak dlugo obecnie trzeba czekac na zgloszenie
    sie Wacpana Konsultatna Inteligo (0800121121)???

    Od kilku dni, o roznych porach, probuje sie dodzwonic,
    ale zawsze po 20 minutach wysluchiwania "uspokajajacej" muzyczki,
    odechciewa mi sie czekania...

    A moze ktos z Was wie czy po 1 Maja zmienilo sie cos
    w przelewach przychodzacych z Niemiec na konto Inteligo?
    (oplaty, czas trwania itp).

    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    Marcin

  • 2. Data: 2004-06-09 08:14:54
    Temat: Re: Callcenter w Inteligo?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Mielcarek" <malcoBEZSPAMU_&_WYWALTO@poczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:ca6eqt$pmc$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Czy ktos z Grupowiczow, moglby mnie oswiecic
    > jak dlugo obecnie trzeba czekac na zgloszenie
    > sie Wacpana Konsultatna Inteligo (0800121121)???

    Do skutku...;-)
    Darmowe jest...
    Najlepiej telefon glosnomowiacy uzyc i zajac sie wlasnymi sprawami podczas
    oczekiwania

    > A moze ktos z Was wie czy po 1 Maja zmienilo sie cos
    > w przelewach przychodzacych z Niemiec na konto Inteligo?
    > (oplaty, czas trwania itp).

    Oplaty sie nie zmienily.
    Czas trwania czego? Przelewu? Przeciez to od nich nie zalezy...
    Jak dojdzie to bedzie.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2004-06-09 10:28:38
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Czy ktos z Grupowiczow, moglby mnie oswiecic jak dlugo obecnie
    > trzeba czekac na zgloszenie sie Wacpana Konsultatna Inteligo
    > (0800121121)???

    To są ciężko pracujący ludzie, nie wiem czemu próbujesz ich
    obrażać. Jest teraz nawała telefonów związanych z migracją ePKO więc
    niestety trzeba czekać trochę dłużej.

    Jeśli chcesz się tylko o coś zapytać, rozważ zadanie pytania via
    formatka pomocy serwisu WWW, ktoś powinien w ciągu ~tygodnia oddzwonić
    lub odmailować. Jeśli Twoje pytanie jest niebanalne to konsultant i
    tak Ci raczej od razu nie odpowie tylko zapisze sprawę do wyjaśnienia.

  • 4. Data: 2004-06-09 11:36:54
    Od: "Marcin Mielcarek" <malcoBEZSPAMU_&_WYWALTO@poczta.onet.pl>

    "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> wrote in message

    > To są ciężko pracujący ludzie, nie wiem czemu próbujesz ich
    > obrażać.

    Nikogo nie chce obrazic, chcialbym sie tylko dowiedziec ile mam
    czekac przy telefonie? Godzina wystarczy? A moze mam caly dzien
    sluchac tej ich muzyczki?
    (BTW. ja tez ciezko pracuje)

    > Jest teraz nawała telefonów związanych z migracją ePKO więc
    > niestety trzeba czekać trochę dłużej.

    Tylko ze dzis juz jest 9 dni po migracji i polepszenia nie widac...

    > Jeśli chcesz się tylko o coś zapytać, rozważ zadanie pytania via
    > formatka pomocy serwisu WWW, ktoś powinien w ciągu ~tygodnia oddzwonić
    > lub odmailować.

    Wow! Tylko tydzien :-o
    (zeby nie bylo nieporozumien, mam konto w Inteligo
    od dwoch lat i jestem z niego zadowolony, ale czuje sie lekko
    olewany)

    > Jeśli Twoje pytanie jest niebanalne to konsultant i
    > tak Ci raczej od razu nie odpowie tylko zapisze sprawę do wyjaśnienia.

    No to zadalem, i czekam, czekam, czekam....

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2004-06-09 12:43:28
    Od: Daniel Karasek <p...@t...moj.adres>

    Był 9 czerwiec (środa) gdy o godzinie 10:14 *Slawek Kos* napisał(a) :

    > Do skutku...;-)
    > Darmowe jest...
    > Najlepiej telefon glosnomowiacy uzyc i zajac sie wlasnymi sprawami podczas
    > oczekiwania
    albo komórka i zestaw słuchawkowy :)

    Daniel
    "Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."

  • 6. Data: 2004-06-09 13:36:43
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Marcin Kasperski wrote:

    > Jeśli chcesz się tylko o coś zapytać, rozważ zadanie pytania via
    > formatka pomocy serwisu WWW, ktoś powinien w ciągu ~tygodnia oddzwonić
    > lub odmailować.

    Akurat.
    Nikt nie odpowiada.