  • 1. Data: 2004-10-25 18:58:37
    Temat: Otwarcie konta: mBank
    Od: "nm" <n...@w...pl>

    Wysłałem wypełnione 2 kopie umowy do mBanku. Powinny dojśc w ciągu 2-3 dni.
    1. Kiedy szacunkowo będe miał otwarte konto?
    2. Kiedy odeślą mi moją kopię umowy?
    3. Kiedy dostanę pakiet aktywacyjny?
    4. Czy pakiet aktywacyjny, kopia umowy, lista haseł jednorazowych przychodzi
    w jednej paczce?
    5. Czy przychodzi to poczta czy kurierem?

    Narazie chyba koniec pytań ;)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-25 19:09:08
    Temat: Re: Otwarcie konta: mBank
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    a nie prościej zajrzeć do faq'a na http://www.mbank.pl ?

  • 3. Data: 2004-10-25 19:13:56
    Od: Marcin Wieczorek <i...@n...lubie.spamu.org>

    nm wrote:
    > Wysłałem wypełnione 2 kopie umowy do mBanku. Powinny dojśc w ciągu 2-3 dni.

    Może nie na temat, ale... nie lepiej było wypełnić formularz online?
    Przysłaliby Ci zestaw dokumentów, odesłać musiałbyś im tylko jedną
    kopię (z kserem dowodu osobistego). Przy okazji od razu dostałbyś
    listę haseł i pakiet aktywacyjny.

    > 1. Kiedy szacunkowo będe miał otwarte konto?

    W chwili kiedy dostałem komplet dokumentów konto miałem
    już otwarte. Kanał dostępu aktywowałem bezproblemowo
    i od razu (jeszcze zanim w ogóle podpisana kopia umowy
    zdążyła do nich wrócić). Fakt, faktem, że jeszcze nie próbowałem
    wpłacać żadnych pieniążków, ale z tym poczekam jeszcze ze dwa
    dni (dopiero w sobote odesłałem im dokumenty) i do nich zadzwonie
    zapytać czy wszystko się zgadza i czy mogę swobodnie korzystać już
    ze swojego konta.

    > 2. Kiedy odeślą mi moją kopię umowy?

    Jak wypełniałem ankietę via WWW to umowy (już podpisane)
    przyszły po jakimś tygodniu.

    > 3. Kiedy dostanę pakiet aktywacyjny?

    Razem z dokumentami (ale w osobnych kopertach) dostałem pakiet
    aktywacyjny i listę haseł jednorazowych.

    > 4. Czy pakiet aktywacyjny, kopia umowy, lista haseł jednorazowych przychodzi
    > w jednej paczce?

    Nie. Każde osobno.

    > 5. Czy przychodzi to poczta czy kurierem?

    Pocztą. Listem zwykłym.

    Pozdrawiam,

    Marcin

  • 4. Data: 2004-10-25 19:28:03
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cljjad$1q29$...@n...ipartners.pl,
    Marcin Wieczorek <i...@n...lubie.spamu.org>:

    > Może nie na temat, ale... nie lepiej było wypełnić formularz online?

    Nie! Wlasnie to jest najszybsza metoda do pelnej aktywacji rachunku.

    Chyba ze zalezy Ci na jak najszybszym poznaniu numeru nieaktywnego jeszcze
    konta, wtedy z kolei najlepiej przez mLinie.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-10-25 19:58:23
    Od: "nm" <n...@w...pl>

    > Pocztą. Listem zwykłym.

    Wszystko zwykłym? Pakiet, umowy, karty też zwykłym? :-O

    Pozdr

  • 6. Data: 2004-10-25 21:59:10
    Od: Marcin Wieczorek <i...@n...lubie.spamu.org>

    nm wrote:

    > Wszystko zwykłym? Pakiet, umowy, karty też zwykłym? :-O

    Karty to nie wiem bo nie zamawialem. Pakiet i umowy zwyklym.

    Pozdrawiam,

    Marcin Wieczorek

  • 7. Data: 2004-10-25 22:20:16
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Marcin Wieczorek* napisał(a):

    > Karty to nie wiem bo nie zamawialem. Pakiet i umowy zwyklym.

    Karta (przynajmniej do eKonta) też zwykłym. A co w tym złego? Jeśli
    chodzi o bezpieczeństwo to nie ma się czego obawiać. Natomiast jeśli
    chodzi o "znikanie listów" to już inna sprawa ;-) Najwyżej jak zniknie -
    zamawia się raz jeszcze... ;)

    Gree

  • 8. Data: 2004-10-26 11:28:12
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gree" <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o bezpieczeństwo to nie ma się czego obawiać. Natomiast jeśli chodzi o
    > "znikanie listów" to już inna sprawa ;-) Najwyżej jak zniknie - zamawia

    Dodam, że karty są nieaktywne więc nie ma żadnych powodów do obaw. Poza tym
    PIN można ustalić samemu przez mlinię.