  • 1. Data: 2004-10-25 17:14:01
    Temat: VW- czy dziala?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Nie moge dostac sie do VW, padł całkowicie czy tylko u mnie sa problemy? Na
    infolinii powiedzieli mi, ze to lokalnie sie cos dzieje u niektorych
    dostawcow internetu, bo juz kilka osob zglaszalo im takie problemy. Nawet
    nie mozna wejsc na ogolna strone banku.

  • 2. Data: 2004-10-25 17:16:33
    Temat: Re: VW- czy dziala?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > u niektorych dostawcow internetu, bo juz kilka osob zglaszalo im
    > takie problemy. Nawet nie mozna wejsc na ogolna strone banku.

    Wawa Kabaty - Chello - smiga az milo.
    Dzisiaj DM BPH tez mi smigal - a innym nie. :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-10-25 18:35:44
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > infolinii powiedzieli mi, ze to lokalnie sie cos dzieje u niektorych
    > dostawcow internetu, bo juz kilka osob zglaszalo im takie problemy. Nawet

    Działa bez problemu

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 4. Data: 2004-10-25 19:40:59
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Mon, 25 Oct 2004 19:16:33 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Wawa Kabaty - Chello - smiga az milo.

    Tyle, ze problem z dostepem do VW trwa juz non-stop od piatku 22. Nawet jesli
    to nie wina banku, to w interesie swoim i swoich klientow bank powinien
    dolozyc wszelkich staran, zeby ten problem byl rozwiazany jak najszybciej. Do
    tej pory siedzialem cicho w nadziei ze w pn. jak wszyscy wroca do pracy
    problem sie rozwiaze, ale jak widac tak sie nie stalo, od 4 dni nie mozna sie
    przez internet dostac do konta, a biorac pod uwage, ze obsluga przez telefon z
    konsultantem w VW nie jest calodobowa, a w niedziele w ogole nie istnieje, to
    zaczyna byc bardzo nieciekawie.
    Wyprobowalem oprocz terminala graficznego rowniez wiele zdalnych serwerow z
    dostepem tekstowym i z zadnego z wyjatkiem jednego nie udalo sie polaczyc ze
    strona VW. Do konta VW nie udalo sie jednak zalogowac z uzyciem elinksa, tak
    wiec dostep do konta w tym banku z terminala tekstowego jest niemozliwy
    (przynajmniej przy uzyciu elinksa).
    Traceroute zarowno z serwera, z ktorego udaje sie polaczyc z VW, jak i z tego
    z ktorego sie nie udaje wyglada w koncowce tak samo, zatem wina lezy jesli nie
    w serwerach vw, to w kazdym badz razie "blisko" tych serwerow, wiec bank
    powinien przestac wzruszac ramionami tylko wziasc sie do roboty i cos z tym
    fantem zrobic...

  • 5. Data: 2004-10-25 19:41:47
    Od: "Mirek vp" <m...@v...pl>

    Mój też leż i to od wczoraj i wygląda tak jakby zwinęli interes:(

  • 6. Data: 2004-10-25 20:36:06
    Od: wooky <w...@p...onet.pl>

    A moze ktos poda jakis ogolnodostepny serwer proxy, z ktorego mozna dostac
    sie do vwbankdirect?

    --
    wooky

  • 7. Data: 2004-10-25 20:41:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    wooky <w...@p...onet.pl> wrote:
    > A moze ktos poda jakis ogolnodostepny serwer proxy, z ktorego mozna
    > dostac sie do vwbankdirect?

    w3cache.icm.edu.pl 8080 ?

  • 8. Data: 2004-10-25 20:42:28
    Od: wooky <w...@p...onet.pl>

    > A moze ktos poda jakis ogolnodostepny serwer proxy, z ktorego mozna
    > dostac sie do vwbankdirect?
    Google jest wielkie:
    http://www.publicproxyservers.com/page1.html
    i juz mam dostep do konta :)
    Okropie wolny, ale serwer 213.173.222.254:80 dziala.

    --
    wooky

  • 9. Data: 2004-10-25 20:52:51
    Od: wooky <w...@p...onet.pl>

    > w3cache.icm.edu.pl 8080 ?

    tez dziala, ale sie pospieszylem z radoscia. strone www mam, do serwisu
    https ciagle nie moge sie dostac... bede probowal dalej, a jak nie, to
    powisze jutro na telefonie do vw...

    --
    wooky

  • 10. Data: 2004-10-25 23:38:40
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Mon, 25 Oct 2004 21:41:47 +0200, "Mirek vp" <m...@v...pl> wrote:

    >Mój też leż i to od wczoraj i wygląda tak jakby zwinęli interes:(

    Na razie z danych dostepnych tutaj wyglada to tak:
    Dziala dla osob korzystajacych z lacz TP SA, Chello, Crowley.
    Nie dziala... dla calej reszty (sieci uczelniane, komercyjne nie korzystajace
    z lacz TP SA itd.). :(
    Taki stan rzeczy trwa juz od 5 dni.
    Jesli tak ma wygladac bankowosc internetowa to... :/