    From: Marcin Wieczorek <i...@n...lubie.spamu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Otwarcie konta: mBank
    Date: Mon, 25 Oct 2004 21:13:56 +0200

    nm wrote:
    > Wysłałem wypełnione 2 kopie umowy do mBanku. Powinny dojśc w ciągu 2-3 dni.

    Może nie na temat, ale... nie lepiej było wypełnić formularz online?
    Przysłaliby Ci zestaw dokumentów, odesłać musiałbyś im tylko jedną
    kopię (z kserem dowodu osobistego). Przy okazji od razu dostałbyś
    listę haseł i pakiet aktywacyjny.

    > 1. Kiedy szacunkowo będe miał otwarte konto?

    W chwili kiedy dostałem komplet dokumentów konto miałem
    już otwarte. Kanał dostępu aktywowałem bezproblemowo
    i od razu (jeszcze zanim w ogóle podpisana kopia umowy
    zdążyła do nich wrócić). Fakt, faktem, że jeszcze nie próbowałem
    wpłacać żadnych pieniążków, ale z tym poczekam jeszcze ze dwa
    dni (dopiero w sobote odesłałem im dokumenty) i do nich zadzwonie
    zapytać czy wszystko się zgadza i czy mogę swobodnie korzystać już
    ze swojego konta.

    > 2. Kiedy odeślą mi moją kopię umowy?

    Jak wypełniałem ankietę via WWW to umowy (już podpisane)
    przyszły po jakimś tygodniu.

    > 3. Kiedy dostanę pakiet aktywacyjny?

    Razem z dokumentami (ale w osobnych kopertach) dostałem pakiet
    aktywacyjny i listę haseł jednorazowych.

    > 4. Czy pakiet aktywacyjny, kopia umowy, lista haseł jednorazowych przychodzi
    > w jednej paczce?

    Nie. Każde osobno.

    > 5. Czy przychodzi to poczta czy kurierem?

    Pocztą. Listem zwykłym.

    Pozdrawiam,

    Marcin