  • 1. Data: 2004-10-25 18:24:45
    Temat: BEPESREPE
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    Czesc,
    w sobote moja siostra puscila z Banku BePeHahaha przelew do Fortisa.
    Mial wyjsc o 7:30 (tak zapewnila mnie pani na ichniej infolinii) i dotrzec
    na czas. Nie dotarl jak mniemam z winy BPH ani pierwsza ani druga sesja
    przychodzaca Fortisa. Przelew zlecony wczoraj (niedziela) z mBanku podobnie
    jak przelew z Pekao S.A. zlecony dzis okolo 9-10 dotarly na czas.
    Stracilem na tym 500 zlotych i godzine czasu. Czy mam szanse na
    odszkodowanie?

    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec

  • 2. Data: 2004-11-05 13:04:46
    Temat: Re: BEPESREPE
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Mon, 25 Oct 2004 20:24:45 +0200, Artur A. Surowiec
    <a...@s...waw.pl> napisał:

    > Stracilem na tym 500 zlotych i godzine czasu. Czy mam szanse na
    > odszkodowanie?

    Nie przyznawałbyś się lepiej że z SGH jesteś ...

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 3. Data: 2004-11-08 17:30:57
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl> wrote in message
    > Stracilem na tym 500 zlotych i godzine czasu. Czy mam szanse na
    > odszkodowanie?

    A regulamin czytales?
    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak