  • 1. Data: 2004-10-25 13:58:56
    Temat: [BPH]Oprocentowanie rachunku: 13.15 %
    Od: Szczepan <x...@i...pl>

    w tamtym tygodniu wycofalem wszystkie srodki z rachunku w BPH (chce
    zamknac rachunek), dzis wchodze z ciekawosci na moje konto i
    oprocentowanie rachunku wynosi 13.15 % . czy moglby ktos sprawdzic jak
    to oprocentowanie wyglada u niego, bo moze jednak niebede likwidowal
    tego konta ;)
    Szczepan, S.

  • 2. Data: 2004-10-25 14:01:20
    Temat: Re: [BPH]Oprocentowanie rachunku: 13.15 %
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > oprocentowanie rachunku wynosi 13.15 % . czy moglby ktos sprawdzic jak
    > to oprocentowanie wyglada u niego, bo moze jednak niebede likwidowal

    moze to bylo -13.15% ? ;-)

    kursor

  • 3. Data: 2004-10-25 14:02:09
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Szczepan <x...@i...pl> wrote:
> [...]
    > oprocentowanie rachunku wynosi 13.15 % . czy moglby ktos sprawdzic jak
    > to oprocentowanie wyglada u niego, bo moze jednak niebede likwidowal

    spoko jakis bug - jak wplacisz kase, to bedzie przepisowe (czyli niskie :D

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najswiezsze informacje na temat banków i ich

  • 4. Data: 2004-10-25 15:48:24
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > spoko jakis bug - jak wplacisz kase, to bedzie przepisowe (czyli niskie :D

    Eeeee, jaki tam bug,
    marketing panie, marketing
    Już widzę wyciąg z TPiO:
    oprocentowanie środków od kwoty 0.00 zło do kwoty 0.00 zł 13.15% ;-D

    A nie jest to przypadkiem oprocentowanie KO?
    może z zaokrągleń z wyliczeń wyszło nie "0.00" tylko "-0.00" zł
    i stąd system pokazuje oprocentowanie kredytu?

  • 5. Data: 2004-10-25 18:15:35
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    "Szczepan" <x...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > oprocentowanie rachunku wynosi 13.15 % . czy moglby ktos sprawdzic jak
    > to oprocentowanie wyglada u niego, bo moze jednak niebede likwidowal
    No nie mówcie, ze nie wiecie o co chodzi! Konto VIP i konto student
    oprocentowanie _salda_debetowego_ 13,15.

    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec

    P.S. Ja tam nie mam konta!