  • 11. Data: 2015-08-28 19:17:30
    Temat: Re: Ostateczna rozgrywka o podział świata ......
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Wniosek jest prosty. Od wielu lat nie chodzę na wybory.

    Przeproś za Palikota. Taką niebezpieczną gnidę wybrałeś więc musisz
    przeprosić ....

    Endriu

  • 12. Data: 2015-08-29 01:29:51
    Od: totus <t...@g...pl>

    Endriu wrote:

    > Przeproś za Palikota. Taką niebezpieczną gnidę wybrałeś więc musisz
    > przeprosić ....

    Megalomania uderza Ci do głowy.

  • 13. Data: 2015-08-29 10:26:10
    Od: n...@w...pl

    W dniu piątek, 28 sierpnia 2015 19:17:37 UTC+2 użytkownik Endriu napisał:

    > Przeproś za Palikota. Taką niebezpieczną gnidę wybrałeś więc musisz
    > przeprosić ....
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu

    Co z tym Palikotem? Nie jestem na bieżąco. Wydaje się być jednym z sensowniejszych i
    rozsądniejszych ludzi w tej .... polityce. A jego ocena robiona jest na jakim tle???

  • 14. Data: 2015-08-29 12:46:59
    Od: totus <t...@g...pl>

    n...@w...pl wrote:

    > Co z tym Palikotem? Nie jestem na bieżąco. Wydaje się być jednym z
    > sensowniejszych i rozsądniejszych ludzi w tej .... polityce. A jego ocena
    > robiona jest na jakim tle???

    Na tle głębokiej czerni sutanny

  • 15. Data: 2015-08-31 16:05:24
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Co z tym Palikotem? Nie jestem na bieżąco. Wydaje się być jednym z sensowniejszych
    i rozsądniejszych ludzi w tej .... polityce. A jego ocena robiona jest na jakim
    tle???

    Palikot i jego otoczenie to szerzenie pedofili, zboczeń i wszystkiego tego co
    najgorsze napływa do nas z UE. Otoczonenie Palikota to banda pederastów i morderców:

    Poseł Ruchu Palikota zatrudnia mordercę ks. Popiełuszki. PIOTROWSKI w tygodniku FAKTY
    i MITY zwalcza KOŚCIÓŁ
    http://www.se.pl/wiadomosci/polska/posel-ruchu-palik
    ota-zatrudnia-morderce-ks-popieluszki-grzegorz-piotr
    owski-reporterem-tygodnika-fakt_213950.html

    Jest to śmiertelnie niebezpieczne środowisko, a totus (dosyć inteligentny człowiek i
    do tej pory pomimo różnic światopogladowych obdarzony prze ze mnie pomimo wszystko
    jakimś tam szacunkiem) głosując w w ostanich wyborach parlamentarnych na tą bandę
    degenaeratów moralnych pokroju byłego komunisty Bengowskiego, zakwalifikował się w
    mojej opini na opinię "kmiota". Ja nie wiem jakie tam w "warszawce"
    panują "trendy" i co tam teraz jest "w modzie" bo fundujaca pedalską tęcze na placu
    zbawiciela "Hania nasza kochana" ciągle wygrywa, ale tu u mnie na głębokiej prowincji
    chętnie takiemu totusowi za głosowanie na Palikota dałbym kopniaka w dupę na
    opamiętanie.

    Endriu

  • 16. Data: 2015-08-31 16:07:36
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > moralnych pokroju byłego komunisty Bengowskiego, zakwalifikował się w
    > mojej opini na opinię "kmiota". Ja nie wiem jakie tam

    Sorry - Bęgowskiego.

    Endriu

  • 17. Data: 2015-08-31 16:15:15
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Tyle się dzieje, Chiny nawalają się z Amerykanami....:

    Pierwsza runda pojedynku za nami. Chinole puściły trochę obligów, a
    amerykńce trochę dali popalić chińskiej giełdzie. Mój werdykt remis ze
    wskazaniem na usiaków. Dlatego wskazanie a usiaków, bo sytuację na rynkach
    (również i n aamerykańskiej giełdzie) uratowął bank centralny Chin :).

    Endriu

  • 18. Data: 2015-09-01 10:13:10
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > wskazaniem na usiaków. Dlatego wskazanie a usiaków, bo sytuację na rynkach
    > (również i n aamerykańskiej giełdzie) uratowął bank centralny Chin :).

    Ale mam wrażenie, że to nie koniec. Mocniejsze instytucje grające na SP 500 pod trend
    boczny książkowo pozamykały pozycje bez start:

    http://images70.fotosik.pl/1145/a4100ea216b3a46d.png

    ... i widząc, że chińczyk po wybuchu w porcie może być mocno wku...wiony pewnie
    rozważają czy by tu czasami nie zacząć grać pod trend spadkowy. Wszyscy czekają na to
    co dalej mają zamiar zrobić skośnoocy ....
    Endriu

  • 19. Data: 2015-09-01 12:21:52
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    "Endriu" <p...@i...pl> wrote in message

    > Pierwsza runda pojedynku za nami. Chinole puściły trochę obligów, a
    > amerykńce trochę dali popalić chińskiej giełdzie. Mój werdykt remis ze
    > wskazaniem na usiaków.

    Sory. Zdecydowanie punktacja za rundę 10:8 dla usiaków:

    http://images66.fotosik.pl/1146/d2d526eccf355a11.png

    Endriu

  • 20. Data: 2015-11-21 12:25:53
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Sory. Zdecydowanie punktacja za rundę 10:8 dla usiaków:
    >
    > http://images66.fotosik.pl/1146/d2d526eccf355a11.png

    No chyba czas na kolejną rundę:

    Independent Trader News - tydzień 47
    http://independenttrader.pl/independent-trader-news-
    tydzien-47.html

    "[...] Fundusz Bridgewater pozbył się 41% swojego portfela; były to głównie
    instrumenty pochodzące z rynków wschodzących. Tak duże wyprzedaże świadczą z reguły o
    giełdowych szczytach i nadchodzących spadkach.[...]".

    Sytuacja na SP500 pachnie dosyć mocno pierzakiem:

    http://images76.fotosik.pl/93/2fca4f052e888736.png

    Endriu